Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Vysokoškolák testuje

pondelok 14. apríla 2014

Vysokoškolák testuje

Už dlho sa tu nemihol príspevok o tom, čo som ukoristila do môjho nákupného košíka, preto to práve teraz naprávam a opäť raz prinášam malé okienko do útrob vysokoškolákovej špajze.

V prvom rade zabrúsime, ako inak, do jogurtového kútika. Vyskúšala som ďalší grécky jogurt, tentokrát od značky Bohe Milk a bola som s ním veľmi spokojná. Extra hustý, vo väčšom 200g kelímku a v akcii! No nekúp to! Navyše, jeho chuť bola naozaj dobrá, vôbec k nemu netreba žiadne vylepšenia, dá sa jesť i samotný.


Nech sa páči, ďalší páni na holenie.. Och, čo je za nezvyklú kolínsku?! Tu niečo smrdí.. aaale nie, to sú len moje obľúbené rybičky! Vpravo úlovok z Lidla, ktorému som nesmierne rada a ďakujem Monči za ospevovanie tohto údeného pstruha na svojom blogu. Je z Lidla a ako ste si iste všimli, zase v akcii!

Vľavo potom balenie sleďov v oleji, ktoré mi tiež zachutili, napriek ich mierne surovejšej a húževnatejšej konzistencii. Bála som sa, že budú plné kosti, ale napočudovanie, ani jedna, balenie je viac ako uspokojivé (250g --> 4 filety) a cena okolo 30 korún. Zachraňovali mi žalúdok, keď som nestíhala nič poriadne uvariť a môžem ich len odporučiť.  


Ďalšia položka možno pre vás nebude vôbec žiadnou novinkou, no ja som ju tento február vyskúšala prvý raz. Je to gervais s cesnakom. Gervais som si vždy kupovala také v tom okrúhlom kelímku, ale toto priniesla domov mamka. Nevšimla si však, že je cesnakové, no to v konečnom dôsledku vôbec nevadilo. Bolo výborné! Ideálne na mazanie chlebíkov, knäckov, na zahusťovanie syrových omáčok, do pomazánok.. Využitie je nespočetné!


Čajíkujeme, alebo konečne je zbierka Pickwick ovocných variácií kompletná! Čo viac dodať, na výber máte zo 4 príchutí, čo mne vyhovuje, pretože nerada pijem dookola stále to isté. Takže na striedačku so sypanými čajmi je to fajn.


Jeden vianočný darček, ktorý si u mňa v kuchyni tiež našiel svoje miesto: cesnakový olej z Lidla v rámci deluxe týždňa. Dostala som ho od tety a využívam ho najmä pri dochucovaní zeleniny. Či už pri jej pečení, alebo do surových šalátov. 


Takisto z Lidla, tento raz z ázijského týždňa, pochádzajú bambusové výhonky. Mamke príliš nechutili, vraj jej ich vôňa pripomínala nejaký čistiaci prostriedok z nemocnice, ale ja som s nimi bola spokojná. Dobre sa hodia práve do ázijských jedál: rôznych zeleninových zmesí, ja som ich využila pri príprave prílohy k rybe s restovanou mrkvou


A teraz z trochu nezdravého súdka: zase som neodolala jednej limitovke od Müllera, konkrétne šlo o Nussino s lieskovými orieškami a krokantom. No čo vám poviem, proste sladká prasárnička, ale prečo si občas niečo nedopriať?


Blížime sa do finále! Mamka mi na moje želanie (ach ten Lidl.. už by mi za tú reklamu mali zaplatiť.. ☺) kúpila túto zmes orieškov a čiernych olív. Stredozemný mix je slaný, preto sa do jogurtov nehodí, no na rýchle zahnanie prezlečeného smädu je ideálny. Poznáte to.. máte na niečo strašnú chuť.. ale nechcete sa napchať balíkom čipsov pri telke.. tak toto je tak trochu zdravší variant. Ja mám v pláne využiť zmes do nejakého šalátu a úplne skvelá je na chlebíku s arašidovým maslom!


To by bolo na dnes všetko, do skorého čítania! Ja budem zatiaľ pilne klásť do košíka ďalšie a ďalšie nové suroviny, pretože som zvedavý tvor a ktovie, možno z toho budete mať nejaký ten osoh i vy 
Krásny pondelok!

4 komentáre:

  1. Ta směs ořechů s olivami je zajímavá. Ženy pstruh je dobrý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Orieškový mix je super, sú tam arašidy, mandle a kešu, samozrejme, olivy. A o pstruhu bez debaty, myslím, že si našiel mnohých fanúšikov :D

      Odstrániť