Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Mrkvové "muffiny" s červenou cibuľou

streda 18. marca 2015

Mrkvové "muffiny" s červenou cibuľou

Som zúfalá. Vôbec neviem, čo by som vám na úvod napísala. Už desať minút hľadím na prázdnu stránku a snažím sa prísť s niečím, čo zaujme a získa si vašu pozornosť. Bohužiaľ, nejde to. Prečo? Prečo?! Mám nejaký blok a tvorivú krízu. Preto ma, prosím, ospravedlňte a prebehnite rýchlo pohľadom aspoň po tomto jednoduchom recepte. Zase s mrkvou. Ale keď ja ju tak zbožňujem!

Na dve malé kameninové misky:
  • 2 väčšie mrkvy
  • 2 vajcia
  • malú červenú cibuľu
  • na špičku noža jedlej sódy
  • mleté čierne korenie, mletú sladkú papriku, soľ
  • olej na vymastenie misiek
Mrkvy očistíme a nastrúhame najemno. Vtlačíme z nej všetku možnú šťavu a pridáme k nej vajcia so sódou. Cibuľu nakrájame na drobné kocky a pridáme do misy spolu so soľou, paprikou a korením. Zmes dobre premiešame a naplníme do vymazaných misiek. Pečieme v rúre ohriatej na 200° takých 15 minút. Hodilo by sa k tomu ešte niečo zelené, bohužiaľ, čerstvé bylinky nemám. Každopádne, určite môžeme siahnuť aj po sušených, ale nebude to to pravé orechové..






Všímate tú štruktúru? "Muffinky" sú vďaka sóde nadýchané, akoby špongiovité a takmer sa rozplývajú na jazyku. Sladkastá chuť mrkvy sa s kúskami cibule nebije, práve naopak, skvelo sa dopĺňajú. Vyskúšajte!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára