Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Cestoviny s vôňou citrusov

pondelok 22. októbra 2012

Cestoviny s vôňou citrusov

Cestoviny sa mi nikdy neomrzia. Sú skvelé hlavne vtedy, keď mám hlad ako svorka vlkov. Vtedy by som ich vedela jesť aj s klincami a aj tak by som to považovala za delikatesu.

Toto však nie je prípad cestovín, ktoré som si robila tentokrát. Určite vám budú chutiť aj pri poloprázdnom (alebo poloplnom, závisí na vašej životnej filozofii) či napchatom žalúdku.

Inšpiráciu mám z Alberta, no musela som recept trochu upraviť, lebo, klasicky, som nemala po ruke všetky suroviny.

Potrebujete (na jednu osobu):

  • 70 g cestovín (odporúčam špagety)
  • 2 PL olivového oleja
  • soľ a korenia podľa vlastného uváženia
  • nastrúhaný tvrdý syr (čím viac tým lepšie :D)
  • šťava z pol citróna
  • trocha citrónovej kôry
Cestoviny uvaríme podľa návodu, olej, pochutiny, citrónovú šťavu, kôru a syr zmiešame do kopy na kašičku. Keď sú cestoviny al dente, prihodíme k omáčke a konzumujeme. 


Uznávam, chcelo by to navrch niečo zelené.. vy si pokojne prihoďte :) Špagety sú osviežujúce a chcelo by to už iba lehátko niekde pri mori a dúhový drink na zapitie :)

1 komentár: