Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Avokádové maškrtenie

streda 9. januára 2013

Avokádové maškrtenie

Avokádo je ovocie výnimočné svojím obsahom tukov. Tie sú nenasýtené a majú pre naše telo blahodárny účinok preto, lebo znižujú cholesterol v krvi. Nemá nijakú špecifickú chuť a preto sa veľmi nehodí na samostatnú konzumáciu, no práve pre jeho krémovú konzistenciu je vhodné na prípravu nátierok, "pudingov" a tak podobne.

Prvýkrát som ho vyskúšala len nedávno, ale celkom sa mi zapáčilo a bola som v pokušení niečo z neho vyrobiť. Nevedela som čo, no pri čítaní blogov som narazila na tento nápad a bolo po dileme :D

Potrebujeme len jedno avokádo, jeden banán a dve lyžice kakaa. Potom ľubovoľné prísady na ozvláštnenie: sušené ovocie, orechy, čokoládu, čo len chcete.

Ošúpeme avokádo i banán, nakrájame na menšie kúsky a polovicu z oboch rozmixujeme na prípravu zeleného krému (prípadne postačí, ak ich roztlačíte vidličkou).



Rovnako postupujeme pri druhej polovici ovocia a navyše pridáme kakao na hnedý krém. 



A už len vrstvíme:

Na spodok hnedú zmes, potom zelenú a na to trochu zapekaných cereálií..


.. znovu hnedú, zelenú hmotu a vlašské orechy (zabudla som odfotiť :D) a poslednú vrstvu krému plus na vrch zmes hrozienok a orieškov.


Jednoduché a strašne chutné, ideálne na olovrantík :) 


Ten "ohlodaný" pohár si nevšímajte, iný vysoký u nás nemáme :D






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára