Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Išlo vajce na vandrovku..

sobota 24. mája 2014

Išlo vajce na vandrovku..

.. alebo príspevok obsahujúci rýchlorecepty na 3 spôsoby prípravy vajca, keď nemáte čas a potrebujete sa bleskovo naobedovať. Mňa tento bielkovinami a tukmi nadupaný zázrak zachraňuje vždy, keď neviem čo skôr.. alebo keď ma prepadne obvyklý záchvat lenivosti a nekreativity.

Nuž, tak po poriadku.

Omeleta. Vďačné jedlo, do ktorého môžete pridať naozaj čokoľvek. Zabaliť, vtesnať do krabičky a poďho do školy. Tento raz vo verzii s jarnou cibuľkou a nivou.




Praženica. Ani tu sa fantázii medze nekladú a miešané vajíčka s hocičím dobre poslúžia pri časovej tiesni, pretože si nemusíte dávať záležať na tom, ako to na tanieri vyzerá. Pridávam jednu nefotogenickú, no chutnú inšpiráciu. Pre lepšie výživové hodnoty som praženicu doplnila fazuľovým mixom s cícerom a znovu jarnou cibuľkou.



Volské oko. To mám zo všetkého najradšej. Hlavne ak sa mi podarí žĺtko úplne nepresmažiť a je ešte trochu tekuté. Neviem čím to je, ale mne k vajíčku náramne pasuje kombinácia s milovaným avokádom. To je dobrota! Avokádo doplníme paradajkou, jemne okoreníme, prípadne pridáme bylinky a pustíme sa do toho.



Dúfam, že ste už poobede a ak nie, neváhajte, a choďte niečo dobré zobnúť. Ja sa zase musím pustiť do učenia i keď sa mi príšerne nechce a najradšej by som si hodila jedného príjemného šlofíka. Nuž, nič sa nedá robiť, nejak sa musím premôcť. Krásny deň všetkým!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára