Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Čínske rezance s pečeným morčacím stehnom

streda 14. mája 2014

Čínske rezance s pečeným morčacím stehnom

Nikdy by som neverila, aké vyčerpávajúce môže byť učenie sa na skúšky. Po celodennom čítaní skrípt sa cítim unavenejšia, ako keby som si odbehla maratón, mám neustále hlad sťa drevorubač po šichte v lese, nedokážem držať otvorené oči a každú chvíľu sa pristihnem pri tom, ako na jednej vete visím už desať minút. Som ako zabitá a prejdená valcom. Nepomáha ani dopovanie sa zeleným čajom. Koncentrácia je mizerná a s každou sekundou venovanou odbornému textu priamo úmerne rastie pocit znechutenia a frustrácie.

Čo s tým? Popravde, neviem. Tak sa na to radšej najedzme..
Budeme potrebovať:
  • 1 klbko čínskych rezancov (ja som mala od pánov Marksa & Spencera)
  • upečené morčacie stehno rozobraté na malé kúsky (ďakujem maminke, ktorá mi ho urobila do zásoby)
  • jarná cibuľka
  • olivový olej
  • cesnak
  • hrať mrazenej zeleniny
Rezance si pripravíme podľa návodu na obale. Medzitým na oleji speníme na krúžky nakrájanú cibuľku a jeden, dva strúčiky cesnaku. Prihodíme za hrsť mrazenej zeleniny a poriadne prehrejeme. Do panvice pridáme morčacie stehno (mamka ho piekla na rozmaríne, božské!) a následne uvarené rezance. Všetko spolu dobre premiešame a podávame. Môžeme ešte posypať zelenou časťou cibuľky (ja som, ako inak, zabudla). Dobrú chuť!




2 komentáre:

  1. Ak budeš chcieť, aby ti na cestovinách vynikla chuť omáčky, alebo toho, s čím si ich robila, rozhodne odporúčam použiť ryžové alebo sklenené(z fazule mungo) cestoviny. Je to oveľa lepšie ako z pšeničnej/alebo inej podobnej/ múky. A hlavne je to aj ľahšie, také svieže. Keďže ti cestoviny naozaj nemajú výraznú chuť, sú aj na tento účel podľa mňa skvelé. X)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Doteraz som cestoviny príliš nemusela, ale sklenené ma celkom lákajú, asi sa po nich poobzerám, ďakujem za tip :)

      Odstrániť