Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Fialová je IN

nedeľa 16. decembra 2012

Fialová je IN

Ďalšia raňajková záležitosť. Zase ovsené vločky. Ale keď ja sa ich neviem dojesť a viac - menej jediná možnosť kedy ich pripraviť sú víkendy, tak som si včera ukuchtila túto ovsenú kašu.

Ingrediencie nejdem zas a znova vypisovať, základ je to stále rovnaký. Čo sa mení je ovocie -- využila som mrazené lesné plody z Lidla :D

  
K varu privedieme vločky s mliekom,


a potom prisypeme ovocie.


Varíme kým kaša znova nezačne vrieť a nedosiahne vytúženú konzistenciu. A týmto sa vysvetľuje nadpis príspevku: lesná zmes jej dodáva krásnu fialovú farbu. Niekomu by mohlo vadiť, že je príliš kyslá, vyrieši to lyžica medu alebo cukru, ale ja navyše nesladím. Užite si to a nepopáľte si ústa (ako ja) :D


Ako vidíte, aj u nás to už žije Vianocami. Veď sú už za dverami a strašne sa teším, kedy už konečne po mesiaci a pol pôjdem domov. Aj keď musím bez mučenia priznať, celkom mi tá brnenská atmosféra bude chýbať. (A víkendové ovsené kaše tiež. Doma sa mi asi nepodarí nejako výrazne variť, mamka to tam má pod palcom :D)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára