Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Olovrantovanie

streda 19. decembra 2012

Olovrantovanie

Keď som minule načala tému zverejňovania okrem raňajkových nápadov aj večerné, prečo sem nepridať aj príspevok o tom, ako maškrtím v popoludňajších hodinách?

Nejaký ten recept sa tu už mihol, ale asi pri ňom nebolo explicitne napísané, že tvorí vypchávku žalúdka medzi obedom a večerou. To sa chystám teraz napraviť.

Väčšina odborníkov na "zdravú výživu" sa zhoduje na tom, že konzumovať jedlo by sa malo v malých množstvách, ale viackrát do dňa, ideálne 5 či 6 - krát. Týmto pravidlom sa viac - menej riadim už druhý rok a zvykla som si na olovranty tak, že ako medzi tou štvrtou a piatou niečo nevopchám do brucha, vyhráva mi tam husľové kvarteto.

Neviem či uvedené pokrmy sú spomínanými odborníkmi považované za ideálne, ale mne to tak vyhovuje.

Základ tvoria bielkoviny: dám si jogurt alebo, podržte sa, objavila som Ameriku, jemný tvaroh. Tvaroh som až doteraz nenávidela, ale v poslednej dobe sa mi nejako zmenila chuť a nevedela som sa ho dojesť.
Potom do toho primiešavam orechy rôznych druhov: vlašské, kešu, mandle, lieskovce, pekanové orechy a tak podobne, niekedy sušené ovocie (čerešne, hrozienka, banány..).
Napokon, poslednou dôležitou ingredienciou je ovocie čerstvé, najčastejšie banán, inokedy zase kompóty.

Momentálne nemám k dispozícii veľa fotiek, ale ak nebudem výrazne lenivá, môžem ich sem postupom času doplniť. Zatiaľ sa musíte uspokojiť s týmto:

tvaroh, lieskové orechy, kešu, hrozienka, škorica


biely jogurt, kaki, kešu orechy, hrozienka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára