Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Kuracie rezance momentálnej inšpirácie

piatok 8. februára 2013

Kuracie rezance momentálnej inšpirácie

S mäsom je to u mňa tak, že najprv odušu prehľadávam net, snažím sa nájsť nejaký recept, ktorého by som sa mohla držať. Keď sa mi to konečne podarí, v priebehu varenia zistím, že polovicu surovín nemám a aj tak mi neostane nič iné, iba improvizovať.

Viac menej to bol aj tento prípad. Zapáčil sa mi recept znovu od Beautygloss, ale upravila som si ho do tejto podoby:

Na dvoch lyžiciach oleja osmažíme na krúžky nakrájaný pór, prihodíme trochu oregana a pridáme k nemu rezance kuracích pŕs. Opekáme ich, kým nezblednú, potom podlejeme trochou vody a dusíme pod pokrievkou.

Medzitým nakrájame na tenšie plátky asi tri mrkvy a šupneme k mäsu. Čerstvé šampiňóny (malé v počte 7 kusov) ošúpeme, umyjeme a nakrájané na štvrtiny tiež poputujú pod pokrievku. Celý tento proces trvá zatiaľ takú pol hodinku, ak ste šikovnejší, počkajte do tejto doby. V priebehu dusenia kontrolujeme, či sa všetka voda nevyparila a prípadne jej tam chrstneme koľko treba, aby sa mäso nepripálilo.

Potom už len pridajte kukuricu z konzervy (množstvo podľa individuálnych preferencií), kari korenie, soľ, čierne mleté korenie. Dochutíme ešte lyžicou medu (záleží od množstva mäsa) a trochou šťavy z citróna. Nakoniec pridáme bazalku a dobre všetko premiešame.


Ako dlho sa budú prsia dusiť záleží najmä od ich množstva, takže ak máte menšiu porciu, neprepísknite to s časom, aby neboli príliš suché. Podávať môžeme s ryžou, zemiakmi na akýkoľvek spôsob, alebo s niečím úplne iným. Ja preferujem jesť to iba tak, samotné, aby ste si vychutnali tú chuť v celej paráde :)



Improvizácia sa aj dnes vydarila (aspoň mne teda chutilo, som zvedavá, čo na to povie rodinka zajtra :D) a nebolo treba vymýšľať nič komplikované a sofistikované, stačilo vybrať to, čo chladnička ponúkala. Takže Hell, nabudúce chcem vidieť teba variť v podobnom duchu :D (haha, ja viem, som vtipná :D)

1 komentár: