Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Medová mrkva s balkánskym syrom

nedeľa 21. apríla 2013

Medová mrkva s balkánskym syrom

Luxusný a pomerne rýchly obedík, ktorý som spáchala podľa pokynov Lucie z Delicious blogu. Chýbala mi jediná ingrediencia: pomarančová šťava, ale i tak to bolo veľmi vydarené. Použila som dve mrkvy a arašidový olej, balkánsky syr len tak odhadom. Množstvá si pokojne upravujte podľa seba.

Mrkvu pokrájame na šikmé kolieska a chvíľu ju restujeme na oleji. 


Potom pridáme lyžičku medu a kto chce, môže dochutiť ľubovoľným korením a bylinkami. Následne zakryjeme pokrievkou a dusíme 5 - 10 minút.



Mrkvu premiestnime do zapekacej misky, posypeme ju nakrájaným (a hoci aj strúhaným) balkánskym syrom a sezamom. Pečieme ďalších 10 minút. 




Kombináciu zelenina a syr tú ja môžem snáď na akýkoľvek spôsob, takže si môžete predstaviť ako blažene som sa tvárila po konzumácii tejto dobrôtky. Sladká mrkva so slaným syrom sa síce na prvý pohľad môže zdať ako podivná zmes, ale ide to k sebe dokonale. Presvedčte sa!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára