Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Vysokoškolák testuje

utorok 3. decembra 2013

Vysokoškolák testuje

Posledný príspevok z tejto rubriky sa tu mihol už pomerne dávno, preto niet divu, že sa mi znovu nazbieralo pár produktov, ktoré som predtým nepoznala a rozhodla sa ich vyskúšať. A prečo sa so svojimi dojmami nepodeliť s celým svetom, všakže? Určite ste strááááášne zvedaví čím si plním brucho ☺. Ale človek nikdy nevie.. možno tieto tipy naozaj niekoho inšpirujú a pomôžu mu v uľahčení rozhodovania sa pri kúpe. 

Začnem prekvapivo mojím obľúbeným Lidlom ☺. 

Nedávno rozšírili vo svojej ponuke sortiment sušeného ovocia a ja, ako iste viete, som na orieškoch a sušených plodoch úplne závislá, takže pochopiteľne, dva balíčky okamžite putovali do košíka. Siahla som po ananásových plátkoch a banánových čipsoch. Banány boli jasnou voľbou, je to moje najobľúbenejšie ovocie. Ananás zvíťazil v konkurencii s papájou, ale iba tesne.. nevedela som sa rozhodnúť a tak som to vyriešila riekankou ☺. 


Na vrelé odporúčania Monči putovalo do mojej krabice aj pesto. Dlho predtým som uvažovala, že ho kúpim, ale bola som stále na vážkach. Až ona ma skutočne nakopla k jeho kúpe. A dobre som urobila! Najprv som vyskúšala bazalkové a potom samozrejme aj to paradajkové. Oba sú výborné a hodia sa do mnohých receptov. Inšpirácie napríklad tututua ešte tu a tu a naposledy tu. Alebo ich vyjedajte, ako ja, lyžičkou rovno z pohára ☺. 


Ďalším úlovkom je MEGA fantastická zmrzlina McEnnedy Master of Taste! 
S tou zmrzlinou to bolo tak.. Už dlho som sa chcela trochu potešiť/rozmaznať a kúpiť si toľko ospevovanú Ben & Jerry's zmrzlinu. Lenže, priznajme si, to nie je práve z tých lacných záležitostí. A tak som ten nápad zavrhla a sústredila sa na lacnejší cieľ. A to práve americkú zmrzlinu z Lidla. Páčili sa mi ich obaly (ale fakt, nie sú rozkošné? ☺) a asi mesiac dozadu, keď som mala práve blbé depkoidné obdobie som bola nachystaná, že si jedným kelímkom urobím radosť. Lenže ja som žgrloš šporovlivý človek a tak s postupom času, odhodlanie opadlo a už som sa rozlúčila s tým, že by som ho pribrala do košíka. Povedala som si, že depku prežijem aj bez zmrzliny. Lenže! Čo čert nechcel, hneď na druhý týždeň po tom, ako som sa rozhodla, mali na zmrzliny akciu. Zo 69.90 ich zlacneli na 49.90! Určite to bol osud! Hodinu som sa rozhodovala, či si vybrať čokoládovú alebo banánovú, ale napokon vyhralo Chocolate Fudge Style, pretože obsahovalo viac orechov. 


Táto zmrzlina je nálož! Je bombastická, nekecám. V popise bolo, že má obsahovať kúsky čokolády a niekoľko druhov orechov. A veruže sú tam a ešte aké! Tak veľké kusiská som teda ešte v žiadnej zmrzke nevidela, namôjdušu! Musím povedať, že to za tie prachy stálo.. a bola som v strašnom pokušení na druhý deň zase bežať do Lidlu a vziať i tú banánovú verziu.







Z Lidlu sa teraz presunieme do Tesca. Čo tiež o mne už určite viete, som požierač jogurtov a to rovno na kilá. Preto keď som videla v akcii toto litrové balenie Moravia bieleho jogurtu, muselo byť moje. 
Tu už také ódy spriadať nebudem. Ako som hneď predpokladala, konzistenciou bol redší, chuť mierne kyslastá, ale zase nie príliš. Jeden z tých jogurtov, ktoré nenadchnú, ale ani neurazia. Za plnú sumu (40 Kč) by som ho však určite nekúpila, sú lepšie jogurty a za výhodnejšiu cenu (napríklad, opäť ten Lidl: Pilos krémový, 500 g za 15 korún!). 


Z jednej Tescovej akcie je aj táto kolekcia čajov Pickwick. S čajmi je to u mňa tak, že ak stále dookola pijem jeden druh, rýchlo ma omrzí a čo ako veľmi mi na začiatku chutil, neskôr ho nemôžem ani vystáť a preto rada striedam všetky možné príchute. No a tu sa ich ponúkalo rovno 9. 



Najviac som bola zvedavá na príchuť Smooth Chai, ale sklamala na plnej čiare :( Na mňa príliš korenená a intenzívna chuť! Takmer som nebola schopná dopiť hrnček. Druhú šancu som mu dala, keď som si ho doliala mliekom ako latté, ale ani to príliš nepomohlo. 
Ale to je jediná výčitka tejto kolekcii. Inak sú príchute skvelé, moji obľúbenci sú Chocolate Mint (to je úplný víťaz!), Caramelised Pear a Hot Raspberry! Veľmi príjemne ma potešil aj Lemon Sorbet. Čakala som taký ten automatový citrónový čaj (ktorý sa mi vždy spája s gymnáziom a automatom na kávu, ktorý sme mali na chodbe), ale je veľmi príjemný. Kolekciu odporúčam a keď vám to hovorí niekto, kto má radšej čaje sypané a vo vrecúška nemá príliš veľkú dôveru, tak to už o niečom svedčí ☺. 

Naposledy zavítame do Sparu, kde som bola po dlhej dobe minulý týždeň. Inšpirovala ma k tomu spolubývajúca, u ktorej som v poličke v chladničke videla Spar jogurty sladené stéviou. Ja ochutené príliš v láske nemám, ale raz za čas si to žiada zmenu a navyše som bola zvedavá, čo je to zač. 
V obchode som však trochu pozmenila rozhodnutie, keď mi padol zrak na  Natur-pur Bio jogurt s príchuťou perníčkov! To som musela mať a šup s ním do košíka. 


Čo naň hovorím? Za celý život som nejedla sladší jogurt! Po troch lyžičkách som takmer dostala hyperglykemický šok a gratulovala som si, že som sa rozhodla jesť ho s kyslým jablkom namiesto pôvodne zvažovaného banánu. To by ma bolo odpálilo už asi na celej čiare. Neviem, asi som rozmaznaná od bielych jogurtov, ale toto bolo na mňa too much ako sa hovorí. Sympatické mi však bolo balenie, ktoré je 200 g a že obsahoval, síce miniatúrne, ale predsa len kúsky lieskovcov. 


Druhou novinkou z tohto obchodu je pre mňa Spar Veggie Bio Hummus, kvôli ktorému som tam vlastne šla. Navnadila ma Markét, ktorá v niekoľkých príspevkoch spomínala, že si hummus kupuje. Ja viem, je určite lepšie vyrobiť si vlastný (dokonca som sa o to už pokúšala, tuná), ale ja som lenivá a tak som bola rozhodnutá pohľadať už hotový. Jediný obchod, kde som ho našla je teda Spar (ak nerátam nejaké zdravé výživy, ale tam si za to musíte, samozrejme, priplatiť). Markét sa konkrétne o tomto nevyjadruje príliš lichotivo, ale mne celkom chutil. Možno by mu nezaškodilo trochu cesnaku alebo nejakého toho korenia naviac, no ja som bola celkom spokojná. 



Posledný produkt, o ktorom by som sa rada zmienila nie je na konzumovanie, no nejaké to jedlo sa v ňom predsa len objaviť muselo ☺ (to som celá ja). Ide o Dermacol Aroma Ritual sprchový gél, sicílska pistácia! Vonia náááádherne, úplne božsky. Myslím, že celkovo rada Aroma Ritual je veľmi podarená, vždy keď tieto sprchové gély vidím, musím k nim privoniavať. No a keď boli naposledy v akcii, hneď som po jednom siahla ☺. Ak teda rozmýšľate nad nejakým kozmetickým darčekom pod stromček, toto je veľmi dobrá voľba. Obdarovaný bude určite úplne na zjedenie ☺.


Nuž a to je na dnes odo mňa všetko, myslím si, že i tak ste už dosť vyčerpaní po prečítaní všetkých mojich drístov a ak ste to úspešne dotiahli až sem, klobúk dolu. Ďakujem za pozornosť a niekedy nabudúce sa vidíme pri podobnom článku, pretože ja som zvedavý tvor a rada skúšam nové veci, najmä čo sa potravín týka. Pekný večer!

6 komentárov:

  1. Ten sprcháč mám právě teď a taky skoro pořád, je boží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, vypadá to všechno skvěle :)) Ta zmrzlina vypadá úplně pohádkově :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bez srandy, myslím, že som ešte nejedla lepšiu čokoládovú ako túto.. (nerátam také tie kopčekové, to je o niečom inom :D).. ale to je čiste môj subjektívny názor :D

      Odstrániť
  3. Zmrzku jsem pěkně dlouho neměla!
    Ale na Vánoce si vždycky dopřáváme, tak už se těším. :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ju tiež mala po dlhej dobe :D a zase tak skoro ju ani mať nebudem, na Vianoce u nás fičia koláče :D

      Odstrániť