Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Paleo "kuskus" na zeleno

utorok 8. októbra 2013

Paleo "kuskus" na zeleno

K realizácii tohto experimentu ma priviedli dve veci. Prvou bol karfiol, ktorý smutne čakal na balkóne na svoju veľkú príležitosť. Tou druhou fakt, že kuskus som si chcela kúpiť už minimálne tristokrát, ale vždy ma odradila cena a to, že pri mojej spotrebe príloh by zapadal prachom v krabici poriadne dlho. Lenže na blogoch sa to len tak hemží zaujímavými receptami na rôzne pokrmy z kuskusu a tak som zaimprovizovala a zabila dve muchy jednou ranou.

Vo výsledku sa toto jedlo podobá skôr na nejakú kašu, ako samotný kuskus, ale to bolo jednoducho tým, že som neodhadla množstvo vody, v ktorej ho uvariť. Nabudúce budem zase o niečo múdrejšia. Tentokrát mám pre vás variáciu na zeleno. Potrebujeme (na 1 porciu):

  • dve väčšie ružičky karfiolu
  • dve hrste mrazeného hrachu (ja som mala ešte domáci od starkej ♥) 
  • pol hrste petržlenovej vňate
  • dve hrste póru, zelenej aj bielej časti
  • (pol kocky gervais, tj. 30 g -- ak pridáte syr, už to nebude striktne paleo recept, preto ak na tom trváte, zameňte ho kokosovým krémom alebo napríklad avokádom)
Karfiol nastrúhame najemno. Nebojte sa, normálne na strúhadle na tých malých dierkach. Ide to bez problémov. Potom ho zalejeme vodou a privedieme k varu. Pridáme hrášok, pór nakrájaný na kolieska a pretžlenovú vňať. Chvíľku povaríme a na záver zahustíme krémovým syrom. Kto chce, dochutí soľou, korením, bylinkami, čímkoľvek na čo má chuť. 


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára