Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Pečený pstruh plnený olivami

piatok 23. januára 2015

Pečený pstruh plnený olivami

Zase raz nadišiel čas, kedy som dostala chuť na rybku. Bez dlhého premýšľania, šup so pstruhom do rúry. Dobre, trochu zavádzam, nejaké to zamyslenie sa tam predsa len bolo. Chcela som klasické pečenie v alobale aspoň trochu ozvláštniť. A tak som rybe do brucha napchala to, že bolo akurát v chladničke. Čiže nič moc, ale vo výsledku z toho bol skvelý obed.

Potrebujeme:
  • jedného pstruha
  • asi lyžicu (domáceho) kečupu
  • hrsť zelených olív
  • (arašidový) olej
  • bylinkovú soľ
Pstruha umyjeme a zvnútra potrieme kečupom. Naplníme ho olivami pokrájanými na kolieska a osolíme, zvnútra i zvrchu. Rybu pokvapkáme olejom a zvinieme do alobalu. Vo vyhriatej rúre pečieme asi 15 minút, kým nie je mäso mäkké.




Musím priznať, že fotenie a estetika u mňa v poslednej dobe vážne pokrivkáva. Ale zrejme sa nie je čo čudovať, keďže som momentálne rada, že mi vôbec niečo pristane na tanier, takže ma netrápi, v akej forme to bude. Dúfam, že ma pre to neukameňujete..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára