Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Načierno pečený steak z tuniaka

nedeľa 3. mája 2015

Načierno pečený steak z tuniaka

Priznajte sa, koľkým z vás po prečítaní hneď ako prvá prišla na um myšlienka, že niekde potajomky okupujem cudziu rúru a bez dovolenia v nej vypekám? Alebo kto si zase predstavil, že som si pri robení obeda dala šlofíka, ktorý sa neplánovane predĺžil a chudera ryba skončila spálená na uhoľ? Bééé-bééé, ani jedno. Chcela som tým len poukázať na fakt, že som tuniaka marinovala v dvoch čiernych omáčkach: sójovej a balzamikovom octe. To je celá idea názvu dnešného receptu. Prejdime už k nemu..

Budeme potrebovať:
  • steaky z tuniaka
  • 1-2 PL sójovej omáčky
  • 1-2 PL balzamico octa
  • trochu šťavy z citróna
  • trochu kokosového oleja
  • väčšiu cuketu
  • bylinkovú soľ
Do misky nalejeme sójovú omáčku, ocot a citrónovú šťavu. Tuniakové steaky dobre z oboch strán ponamáčame. Alobal (v mojom prípade papier na pečenie, alobal sme už nemali) vymažeme kokosovým olejom, uložíme naň rybu a pridáme umytú a na hranolky nakrájanú cuketu. Osolíme bylinkovou soľou, obložíme ešte kúskom kokosového oleja, zavinieme do balíčka a vo vyhriatej rúre pečieme zhruba 15 minút.





Jednoduché a rýchle, tak sa mi to páči!
Len tak na okraj, väčší steak putuje do krabičky a obšťastní môj žalúdok zajtra v práci. Uznávam, ryba nie je práve spoločensky najvhodnejšie jedlo, ale hádam to zachránia tuhé cukríky..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára