Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bentó week #8: Bravčové kúsky na medveďom cesnaku

streda 6. mája 2015

Bentó week #8: Bravčové kúsky na medveďom cesnaku

Ďalší pracovný týždeň, ďalšie krabičkové obedy. Po tomto steaku z tuniaka v pondelok a horných kuracích stehienkach vytiahnutých z mrazničky v utorok som sa rozhodla, že to chce pre zmenu nejakú bravčovinu. Z chladničky na mňa volalo pesto z medvedieho cesnaku, nuž som sa nechala prehovoriť a zakomponovala to do hlavného chodu na stredu (a štvrtok). Mám to šťastie, že k dispozícii v práci máme mikrovlnku (čo však s ňou, keďže oficiálne povolené prestávky na obed nie sú.. a tak to musíme hltať potajomky), preto si môžem dožičiť teplé jedlo a do krabičky napchať i mäso.

Čo udeme potrebovať?
  • 250 g bravčového karé
  • 1 cibuľu
  • trochu olivového oleja
  • vegetu, mleté čierne korenie, sladkú červenú papriku podľa chuti
  • 1 veľkú PL pesta z medvedieho cesnaku
  • 1/2 veľkej konzervy hrachu
Cibuľu nakrájame na drobno a na oleji v rajnici speníme do sklovita. Pridáme bravčové mäso nakrájané na kocky s veľkosťou sústa. Sprudka orestujeme a ochutíme vegetou, korením a paprikou. Vmiešame lyžicu pesta z medvedieho cesnaku. Zmiernime plameň, bravčovinu podlejeme vodou a dusíme domäkka. Tesne pred koncom vsypeme sterilizovaný hrášok, premiešame a odstavíme. Necháme vychladnúť a plníme do obedárika. 



Ospravedlňujem sa za vrcholne škaredé fotky, varila som večer a svetelné podmienky neboli ideálne, taktiež, estetika, ako vždy, musí ísť do úzadia. 

A aby ste mali predstavu ako vypadá moja príprava do práce, pridávam fotku na ilustráciu. Na desiatu banán, na olovrant jogurt a oriešky: lieskovce s mandľami. Nechýba, samozrejme, fľaša vody, ale tú som do záberu naozaj nechcela vtesnať. 



Keďže momentálne neviem, ako mi šéfstvo naplánuje ďalšie služby, vôbec vám neviem sľúbiť, kedy sa znovu dostanem k napísaniu článku a či vôbec bude čo publikovať. Navyše, dnes to vypadalo, že prídete skrátka, pretože až doteraz nám zase nešiel internet (vidíte, ako vás mám rada? Hneď čo naskočil, už vás otravujem..). 
Nechajme sa prekvapiť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára