Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Hustá mrkvovo - syrová polievka

piatok 1. mája 2015

Hustá mrkvovo - syrová polievka

Nový mesiac zatiaľ nevychádza podľa mojich predstáv. Áno, opäť narážam na počasie. Zaľúbenci by dnes zrejme radšej ako pod rozkvitnutou čerešňou trávili čas pod perinou. Hoci, to tiež nie je zlý nápad.. V každom prípade, mňa to viac ťahalo k niečomu horúcemu, sýtemu, ideálne zdravému. Kotol polievky, to je nápad! A tak sa zrodila táto, príjemne oranžová, mrkvová, ktorej dodáva chuť bohatá dávka syra. A tým som vám vlastne prezradila všetko.

Pretože ingrediencií je až smiešne málo:
  • 3 veľké mrkvy
  • 75 g eidamu
  • hrubší plátok masla
  • vegeta a muškátový oriešok podľa chuti
Mrkvu očistíme a škrabkou ošúpeme pár stúh. Zvyšok pokrájame na kolieska. Na masle mrkvu opečieme dozlatista a zalejeme vriacou vodou, ochutíme vegetou a muškátovým orieškom. Chvíľu povaríme a odoberieme asi naberačku mrkvy, ešte kým je na skus. Polievku varíme, kým ostatná mrkva nie je úplne mäkká. Túto rozmixujeme dohladka a vrátime späť na sporák. Nastrúhame k nej eidam a necháme celkom rozpustiť. Okoštujeme a prípadne dochutíme, či dolejeme vodou, aby sme dosiahli požadovanú konzistenciu. Polievku servírujeme s odloženými kolieskami mrkvy a chrumkavými mrkvovými stuhami.


Áno, mohla som si vziať väčšiu misku..
Áno, mám dosť zlý odhad množstva..
Áno, zožrala som to všetko..
Nie, vôbec mi to nevadilo!
(fuck ED, yeah!)




Hovorí sa, máj, lásky čas, nuž mi prezraďte, vnímate to tak isto?
Čo na dnes plánujete so svojou drahou polovičkou?
Alebo patríte medzi tých večne slobodných? (forever alone.. >> enter sad face here <<)
Krásny sviatok všetkým!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára