Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Totálne zelená miska

piatok 8. mája 2015

Totálne zelená miska

Dnes som si dala od mäsa pauzu a nahádzala do misky pár potravín, ktoré mi prvé prišli pod ruku. A zhodou okolností, všetky boli jednej farby. Tak sa zdá, že aj moje podvedomie je kompletne nastavené na jar a všadeprítomnú zeleň. Berte to znovu len ako inšpiráciu, nejedná sa o žiadne seriózne varenie.

Vlastne jediná vec, ktorá potrebuje uvariť, je
  • brokolica
Na skus, aby bola ešte chrumkavá. Ďalej pridáme:
  • perfektne zrelé avokádo
  • hrsť olív
  • pol konzervy hrachu
  • bylinkovú soľ
Brokolicu a avokádo pokrájame na menšie kusy, zmiešame s olivami a hráškom, ochutíme bylinkovou soľou a konzumujeme!




Niektoré jedlá sú fotogenické a dajú sa naaranžovať tak, že potešia nielen brucho ale i oko. No a potom sú tu pokrmy, ktoré môžu byť neskutočné delikatesy, ale nie a nie vypadať k svetu. 
Hoci, ak mám sebakriticky zhodnotiť, všetky moje fotky vypadajú totálne amatérsky, bez kúska citu a vkusu. 


Ešte záverečný obrázok: po premiešaní.


Mimochodom, ak ste ešte stále naladení na krabičkovú vlnu, tento pokrm je veľmi vhodným adeptom na naplnenie jednej z nich. Bude dobre chutiť aj za studena, preto bude určite vítanou voľbou pre všetkých tých, ktorí nemajú to šťastie v práci či škole siahnuť po niečom teplom. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára