Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Brownies za 2 minúty

utorok 19. marca 2013

Brownies za 2 minúty

Dnes mám pre vás tip na superrýchly koláčik z mikrovlnky. Určite ste sa s nám už stretli, je toho plný internet, ale najdrahšia Hell si ho špeciálne vyžiadala (a ja som skvelá sestra :P), tak plním slovo.

Ešte predtým mám pre vás jednu úlohu. Nebude to nič náročné, nebojte sa. V časopisoch často bývajú pre deti rôzne zábavky, medzi inými napríklad tá, kde treba nájsť niekoľko rozdielov medzi dvomi obrázkami. No tak skúste nájsť aspoň 5 odlišností medzi týmito dvomi fotkami:

19.3.2013
23.2.2013


















Určite ich nájdete viac ako tých 5, no mne ide konkrétne o jeden, na ktorý chcem upozorniť. Hlavný rozdiel medzi fotkami je dátum. Uplynul takmer mesiac a vonku to stále vyzerá rovnako! To predsa nie je normálne :( Privolávanie jari, o ktoré som sa pokúšala niekoľkými príspevkami dozadu nezabralo a včera v Brne to vyzeralo, ako by mal už čoskoro nastať koniec sveta. Tento raz naozaj.

Nuž ale, s rozmarmi počasia nenarobíme nič, preto sa venujme radšej činnostiam, ktoré môžeme mať pod kontrolou. (I keď, s varením a pečením to tiež často nie je také jednoduché). 

Recept som prevzala od Beautygloss na jej paleo brownie do mikrovlnky.

Potrebujeme:

  • 3 PL mandľovej múky (Hell, múku možno použiť akúkoľvek, aj hladkú.. s tým pudingovým práškom to čeknem, ale neviem v akej blízkej budúcnosti to bude :D)  
  • 2 PL kakao (možno by sa dalo nahradiť grankom.. ale potom nesladiť!!)
  • 2 PL medu (nabudúce dám určite menej, na mňa to bolo šialene sladké.. akurát neviem, či pri tomto kroku neutrpí konzistencia brownie(ho?), pretože ten má byť lepkavý, taký akoby nedopečený)
  • 1 ČL masla (najlepšie orieškové, ale ja som použila normálne)
  • 1 vajce
  • mini štipka soli
  • hrnček vhodný do mikrovlnnej rúry
Postup je dojemný -- v hrnčeku všetko dobre zmiešame a dáme "piecť". Na plný výkon (väčšinou to býva 700/800 Wattov, niektoré majú aj 1000), na jeden a pol, maximálne dve minúty. Hotovo! Koláčik vyjedáme priamo z hrnčeka, alebo ho vyklopíme, ozdobíme a máme ho namiesto plnohodnotného dezertu. 




Ja som brownie prezerala na polku a pridala k nemu dve lyžičky jogurtu s trochou škorice, pretože sa mi zdal malý, aby ma dostatočne mohol nakopnúť do nového dňa, ale ukázalo sa, že to bol fatálny omyl. Brownie je strašne sýty, mala som problém ho dojesť a ťažil ma ešte hodne dlho (obávam sa však, že ťažko v žalúdku nebolo výsostne jeho chybou, svoje si do toho povedala migréna a nedostatok spánku :( )

Síce to vypadá, že som sa na koláčik iba sťažovala, ale zdanie klame, bol naozaj dobrý. Ak sa vám zbiehajú sliny na sladké a nechcete mať plný pekáč buchiet, ktoré by nemal kto pojesť, takáto jednorázovka je výbornou voľbou. A dá sa praktizovať v intrákovej kuchyni!! :D





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára