Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (5)

utorok 4. júna 2013

Bleskovky z kuchyne (5)

Uff, skúškové obdobie pre mňa ešte stále neskončilo, ale aspoň som sa prehupla už do jeho druhej polovice. Konečne mám trošku viac času, preto som sa rozhodla po dvoch mesiacoch (!!) zbaliť kufre a navštíviť rodnú hrudu zeme :D Smer domov! Čo to znamená? Zrejme pár dní rozmaznávania a takej tej maminkovskej starostlivosti. Na jednej strane sa teším, na tej druhej, viete ako to je.. tých pár dní bude prudko hrešiacich - rozumej nejaké tie koláče, sladkosti a tak :D Dúfam, že sa ovládnem a nebude mi z toho všetkého ťažko :D

A okrem iného, asi to bude pár dní bez varenia. Preto ako kompenzáciu pridávam aspoň fotočkový článok, dúfam, že poteší.











 No a niekedy nabudúce pokračujeme, v zložke sa mi toho nahromadilo habadej :D

2 komentáre: