Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Vysokoškolák sa trmáca busom..

streda 3. júla 2013

Vysokoškolák sa trmáca busom..

Dnes to bude na veľmi odľahčenú nôtu. Keďže je leto a mnoho z vás sa pravdepodobne chystá na dovolenku, napríklad aj k moru, nevyhnete sa s tým spojenému otravnému cestovaniu. A povedzme si úprimne, sedieť napríklad 7 hodín v polohe, ktorú príliš neviete meniť, to nie je práve zábavné. Lepšie je to vo vlaku, ale do Chorvátska vlakom som teda nikoho ešte ísť nevidela :D

Horšie je, keď takéto cestovanie musíte zažívať častejšie, povedzme raz za 1 a pol, dva mesiace. Tak ako ja. Keď sa rozhodnem navštíviť rodnú hrudu, zbalím kufre a poď ho domov. Trvá mi to tých utešených 7 hodín (niekedy 6 a 1/2, záleží od šoféra :D). Nuž a ako inak, za tých niekoľko hodín človek vyhladne. Takže sa natíska otázka, čo vtedy so sebou? Musím povedať, že to mám o niečo problematickejšie, ako napríklad moji spolužiaci. Tí si po ceste kúpia bagetu alebo horalky a majú vystarané. Ja to riešim inak.

Napríklad teraz vám už píšem z pohodlia domova, pretože som sa neplánovane (tak neplánovane, že lístky som objednávala online ešte o pol noci aby som na druhý deň mohla ísť) rozhodla utiecť z Brna. Čo ale s plnou chladničkou? To čo sa dalo, som popchala do mrazáku a ostatné musela nabaliť so sebou :D Krabičky a kelímky, to je moje :D


A čo sa skrýva v tejto miske? Na spodku paradajka, dve červené reďkovky a zvyšok domácej údenej parenice, všetko zakryté vrstvou avokáda a čiernych olív. Hmmm, dokonalé ♥


Na olovrant, samozrejme, nesmie chýbať nejaký mliečny výrobok. Zatiaľ sa mi nestalo, že by sa mi jogurty či tvarohy po ceste pokazili, ono to tých pár hodín bez chladu vydrží. Ale je pravda, že zatiaľ vonka neboli 35 stupňové horúčavy, takže uvidím v najbližšej dobe, zrejme to podrobím záťažovému testu :D

V tomto poháriku sa nachádza pol vaničky jemného tvarohu, oriešky (lieskovce, kešu a mandle) a trošička zlatých hrozienok. Ideálne k sledovaniu nejakého seriálu, ktorým zabijete aspoň trochu času na ceste. 

A čo vy? Čo si so sebou beriete na cesty? Plánujete dovolenku niekde ďaleko a čaká vás X hodín v autobuse? Alebo poletíte?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára