Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Najprimitívnejšie kuracie prsia + Kam v Prahe?! Potrebujem radu!

streda 18. septembra 2013

Najprimitívnejšie kuracie prsia + Kam v Prahe?! Potrebujem radu!

Predtým, než sa pustím do receptu - nereceptu na vysokoškolsky friendly prípravu kuracích pŕs, potrebujem sa Vás opýtať pár vecí.

Ani neviem ako, ale pritrafilo sa mi, že pravdepodobne budem musieť budúci týždeň navštíviť Prahu. Síce len na otočku, ale i tak by som bola veľmi rada, keby sa mi podarilo povymetať nejaký ten obchod. Preto by ste mi tí, čo Prahu poznáte, mohli trochu poradiť.

O aké obchody mi ide? No jasné, primárne tie s jedlom . Marks & Spencer je jasný, o tom bez debaty! Vygooglila som si, že v Palladiu, ktoré zrejme budem mať po ceste na stanicu, by mal byť M&S aj so sekciou potravín, kde by mali predávať okrem iného i pečivo a čerstvé potraviny. Je táto informácia pravdivá?? Nerada by som sa tam totiž zastavovala zbytočne 

No ale keď sa už raz do toho Palladia dostanem, rada by som vyskúšala namiešať si vlastnú zmrzlinu vo Funny Danny! Prezerala som si ich ponuku na nete (tuná..) a musím povedať, že som si skoro zožrala monitor na notebooku. S tým súvisí moja ďalšia otázka: viete mi povedať, koľko približne vyjde taký jeden kelímok zmrzky? Môj rozpočet na túto cestu nie je totiž úplne neobmedzený a nechcela by som pri pokladni zažiť infarktové stavy ☺.

Ak by mi ostal čas, priala by som si nakuknúť do niektorej reštaurácie Country life. Viem, že jedna by mala byť celkom blízko Staroměstského náměstí. Je to čiste len stravovacie zariadenie, alebo si tam viete aj kúpiť ich produkty? Láka ma totiž vyskúšať všetkými toľko ospevované orieškové maslo Jori ☺. Nuž, ale to veľmi závisí od času, ktorý mi ostane a finančnej situácie ☺. 

Taký je predbežný plán.. Máte nejaké lepšie tipy, čo určite nesmiem vynechať? Čo sa pamätihodností týka, nieže by ma nelákalo si ich pozrieť, ale raz som už v Prahe na výlete bola, so školou, takže povinný orloj a Václava mám odbitých a obávam sa, že nebude práve prebytok času tárať sa po pamiatkach. 
Budem teda vďačná za každý komentár.

A teraz už k receptu. Nechcela som ho sem dávať, ale bolo by mi blbé publikovať článok len tak, bez akejkoľvek fotky.. A na druhej strane, toto jedlo je tak jednoduché a rýchle, že patrí do receptára každého vysokoškoláka, takže ho zmienim.

Varené kuracie prsia
Kuracie prsia očistíme od blán a prerežeme na menšie kúsky, aby boli rýchlejšie hotové. Na sporák si dáme v hrnci zovrieť vodu a ochutíme ju: soľou, mletým čiernym korením, majoránkou a napríklad korením na pečené kura, aby to dostalo nejakú výraznejšiu chuť. Keď voda vrie, prsia do nej ponoríme a pod pokrievkou varíme 10 minút (i menej, záleží podľa toho, aké hrubé kusy sme nakrájali). Mäso je hotové, keď je mäkké a ľahko sa od seba oddeľuje. 

Podávame.. fakt s čímkoľvek ☺. Toto je neskutočne univerzálny pokrm a môžete ho jesť so zeleninou, obilninami, nasladko, natrhať do šalátu, naplniť do tortilly, zaliať omáčkou..
Ja som  zvolila uvarenú brokolicu a ešte naviac dochutila sójovou omáčkou. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára