Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (24)

piatok 12. decembra 2014

Bleskovky z kuchyne (24)

Od posledných bleskoviek uplynulo už jeden a pol mesiaca, preto som sa rozhodla znovu prevetrať zložku s fotkami a publikovať ich, nech sa mi to tam nehromadí a nehrozí zase nejaký časový sklz. Aby to bolo aspoň trochu aktuálne.

Začnem pekne po poriadku, od raňajok. Ako určite viete, začať deň bez mojej misky plnej jogurtu, ovocia a orieškov si ani nedokážem predstaviť. Na striedačku je to vždy buď jablko alebo banán, no občas ma popadne myšlienka prestriedať to niečím neobvyklým a tak mi v miske pristane trebárs:

..granátové jablko..





..alebo kaki (spolu s banánom)..

Mimochodom, skvelá knižka,  želajte si na Vianoce!


Keďže sa nám zvianočnieva, prichádzajú na rad aj citrusy, takže zásobu vitamínu C v tomto prípade dopĺňa mandarinka.



Úlovok z Vianočných trhov: pečené gaštany! Možno sa vám kombinácia s banánom a jogurtom bude zdať naozaj divná, ale mne to náramne chutilo!



A teraz na slanú nôtu. Nasledujúcu sériu fotiek prikladám hlavne kvôli mamine, ktorá má určite pochybnosti čo sa mňa a konzumácie pečiva týka. Takže tu je dôkaz: obľúbená kukuričná kocka na niekoľko spôsobov. Všimnite si, že nikdy nechýba jeden plátok s arašidovým maslom! 

Na ostatných je hummus, môj obľúbený, z Kauflandu.


Okrem hummusu a arašidového masla niekedy pridám syr, ktorý je už nutné spotrebovať. V tomto prípade roztopený kozí gouda. 



Okrem toho, zakaždým sa snažím popri tom jesť aspoň náznak nejakej zeleniny, ako ste určite postrehli. 


A keď nie je syr či hummus, výborný je aj tvaroh.



Keď je chuť na vajíčka.. S tými sa dajú vymýšľať rôzne kreácie. Tak napríklad, zmiešajte vajíčko s rozmixovaným karfiolom a údeným syrom a opečte si na panvici placku! Dobrota.. 



Naopak, keď vás nekopne múza a mozgové závity nechcete preťažovať prílišným premýšľaním, situáciu zachránia aj obyčajné volské oká.



Zato vyhrať sa môžete napríklad na prílohe: avokádo, reďkovka, pár kvapiek citrónovej šťavy a bylinková soľ zaručia zahnanie hladu. 



No a ako vylepšiť obyčajnú praženicu? Pridaním duseného ružičkového kelu! A sláčikové kvarteto v bruchu môže tiež ísť do kelu.


Toto vydanie bleskoviek zakončím dnešným obedom. Naozaj som si obľúbila spojenie šošovice s vajíčkom uvareným natvrdo. Ale aby to nebola nuda, do zmesi som zamiešala domácu zakladanú cuketovú zmes. Ach jaj, ešte teraz sa oblizujem aj za ušami. 



Tak čo, páčilo sa vám dnešné vydanie? Do čoho by ste sa bez váhania vrhli?

2 komentáre:

  1. Kedze je noc,pokrocila hodina a ja neviem zaspat a samozrejme som uz vyhladla tak by som schrumala aj tu mrkvu ale najviac ma polozila ta sosovica na zaver....achhh... :-)

    OdpovedaťOdstrániť