Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (32)

nedeľa 9. októbra 2016

Bleskovky z kuchyne (32)

Keby sa lenivosť dala merať, u mňa by to aj tak nemalo žiadny zmysel, pretože by som sa nezmestila do štandardizovanej tabuľky a uvedené hodnoty tejto veličiny by nadobúdali Yota násobky (= kvadrilióny 1024) bežných jednotiek. Toto nelichotivé tvrdenie musím konštatovať, keď sa pozriem na dátum posledného publikovaného príspevku do rubriky Bleskoviek. 31. 1. 2016?!!! Akože, čože?! To som si teda poriadne dala načas a aj moja zložka s neupravenými snímkami je toho dôkazom. Je preplnená na prasknutie a plače, žobroní po malom upratovaní. Budiš, dnes teda trochu odľahčene, pridávam po neuveriteľne dlhej odmlke novú starú nálož fotiek. Berte na vedomie, že sa skutočne jedná o jedlá pripravované takmer pred trištvrte rokom - objavuje sa pod nimi hnedý károvaný obrus, ktorý som mala ešte v starom byte a sťahovala som sa k 1. 4. Samozrejme, ani zďaleka sa nepriblížim k tomuto dátumu, budem vás podobnými snímkami zrejme musieť otravovať častejšie, aby som to dobehla. Dúfam, že sa k tomu neodhodlám zase po XY mesiacoch..

Baklažánové minipizze točím stále dookola.


S krájačom manga si pripadám už ako profík (i keď ani to ma vždy neuchráni od bordelu na kuchynskej linke). 


Rozpučené cesnakové batáty s kari hummusom a ricottou. 



Toto bola výnimočne obedová miska - nepoznať to, ale naspodku vanička tvarohu, jablko, zmes orechov a sušené figy. 




Dusené bravčové s červenou repou, mrkvou, brokolicou, ružičkovým kelom a hráškom - >>tento<< recept.


Tu vidieť aké staré sú fotky, pretože zobrazené cícerové pomazánky vždy kupujem v akcii v Lidli a už dávno ich prevzala ich privátna značka Toppo.


Opekaná červená fazuľa na cibuli s mrkvou a volským okom.


Buddha Bowls proste zbožňujem - sú farebné, veselé a servírovanie v prehistorickej smaltovanej rajnici im dodáva rustikálny vzhľad. 


Dokonalé okrúhle krajce sú z Večerného chleba, ktorý má vysoký obsah bielkovín na úkor sacharidov. To je niečo pre mňa! Chuť má trocha zvláštnu, ale vôbec nie nepríjemnú, je dosť zrnitý, no napriek tomu mäkučký ako obláčik. Z času na čas - prečo nie? (Aj keď za nekresťanskú cenu..)



Jeden bonus v podobe čaju. Od kamarátky som dostala tento kvitnúci nazvaný Splnené sny. 



Ďalšia prekypujúca miska: červená repa, brokolica, mrkva, olivy a konzerva tuniaka vo vlastnej šťave.


Na záver jedna luxusne tenká karfiolová pizza s olivami, hráškom a lahodnou gorgonzolou. 


Milí moji, na dnes toho bolo akurát dosť, preto sa s vami lúčim a budem dúfať, že mi odpustíte môj prehrešok v zanedbaní rubriky Bleskoviek. Neviem do akej miery je u vás obľúbená a vždy som ju považovala len za akúsi výplň priestoru, keď som nemala v zálohe skvelý recept na zdieľanie. Teraz som však urobila výnimku, nejaké zaujímavosti čakajú na svoju veľkú chvíľu, ale uprednostnila som prehľad toho, čo sa do samostatného článku nezmestilo. Dajte mi vedieť, čo by vás potešilo viac. 
Príjemný zvyšok nedele!

2 komentáre:

  1. Mne sa páči :) pokračuj ... inak opäť/ stále paleo? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to ma nesmierne teší!
      Áno, už dlho a stále paleo (ale nie primal --> mliečne výrobky). Nemám dôvod meniť.

      Odstrániť