Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bentó week #7: Kuracie prsia v pistáciovej kruste

nedeľa 26. apríla 2015

Bentó week #7: Kuracie prsia v pistáciovej kruste

Písať blog zaoberajúci sa receptami je niekedy dosť nezávideniahodná úloha. Baví ma to, o tom niet pochýb, no občas väčšinou sa mi stáva, že neviem, čo nové by som vám predstavila, pretože buď nemám inšpiráciu, alebo som si práve našla nejakého nového obľúbenca a varím stále dookola to isté. Obzvlášť nevďačné sú v tomto smere kuracie prsia. Jednak preto, lebo po nich siaham najmä vtedy, keď sa mi nechce príliš experimentovať a po druhé, zdá sa mi, že na internete je na ich prípravu už kvadrilión receptov, tak načo sieť zahlcovať ďalším. Avšak, snažím sa byť poctivou bloggerkou a neflákať to tu príliš, preto som sa odhodlala prehodiť výhybku na koľaji a neuspokojiť sa s niečím obyčajným. Tak sa zrodili tieto pečené kuracie prsia obalené chrumkavými pistáciami.

Možno sa to nezdá, ale potrebujeme len smiešne množstvo ingrediencií:
  • 2 veľké kuracie prsia
  • 2 veľké hrste pistácií (ja som mala iba solené, preto sa mi podarilo neskonzumovať ich v rámci jogurtových misiek, kam si vždy oriešky prihadzujem)
  • cesnakový olej 
  • koreniny podľa chuti
  • niekoľko ružičiek brokolice
Prsia umyjeme, odblaníme a prerežeme napoly, ak sú príliš hrubé. Dobre ich premasírujeme cesnakovým olejom. Pistácie si nasekáme nožom, nie úplne na prášok, aby sa zachovala ich textúra a boli chrumkavé. Prsia potom v pistáciách obalíme a uložíme na plech s papierom na pečenie, potretým olejom. Pečieme v rúre ohriatej na 180° asi 25-30 minút. V polovici nezabudneme mäso obrátiť, aby bolo upečené z oboch strán. Ako prílohu môžeme podávať uvarenú brokolicu.





Viem, že je ešte iba nedeľa a dúfam, že si ju náležite vychutnávate, ale treba myslieť aj dopredu a nachystať sa na celý týždeň. Ja sa stále nesiem na zelenej vlne (preto i tie pistácie..) a túžobne vítam jar, hoci dnes to tak ideálne ako včera vôbec nevypadá, celý deň je, bohužiaľ, pod mrakom. 
Nevadí, nie je všetkým dňom koniec!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára