Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Avokádové šalátové misky na dva spôsoby

nedeľa 19. apríla 2015

Avokádové šalátové misky na dva spôsoby

Zahrám sa na pokazenú platňu a zopakujem to, čo o mne už dávno viete: zbožňujem avokádo! Perfektne dozreté, krémové, ochutené len bylinkovou soľou. Neviem, ako som predtým toľké roky mohla žiť bez neho. A zdá sa, že ho dokážem skombinovať naozaj s čímkoľvek. Zdalo sa mi zbytočné vytvárať pre niečo tak triviálne samostatné články, nuž som sa rozhodla spojiť to do jedného a ukázať vám tipy, ako naložiť s avokádom ak vám náhodou pristalo v nákupnom košíku a neviete čo s ním.

Miska #1:
  • avokádo
  • niekoľko veľkých ružičiek brokolice
  • domáce sterilizované dubáky a kuriatka (nakladané huby už možno nájsť bežne v obchodoch, v najhoršom prípade siahnite po šampiňónoch v celku)
  • bylinková soľ
Brokolicu umyjeme, rozoberieme na ružičky, uvaríme na skus a zmiešame s pokrájaným avokádom a hríbikmi. Na záver všetko ochutíme bylinkovou soľou a premiešame. 





Miska #2:
  • avokádo
  • niekoľko veľkých ružičiek karfiolu
  • domáce sterilizované fazuľové struky (i tie možno nájsť na pultoch, prípadne použite mrazené)
  • bylinková soľ
Karfiol umyjeme, rozoberieme na ružičky, uvaríme na skus a zmiešame s pokrájaným avokádom a strukmi. Na záver všetko ochutíme bylinkovou soľou a premiešame.





Páčia sa mi takéto misky, v ktorých je z každého rožka troška. Keď už nič iné aspoň lahodia oku. V tomto prípade však určite i žalúdku. 

2 komentáre:

  1. Ja si rada robím avokádo na sladko - rozmačkám ho, pridám sirup z agáve, škoricu, kokos, hocijaký druh pomletých orechov a poprípade mleté ľanové semiačka, a zamiešam :D naozaj pochúťka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na sladko som skúšala tiež, iba s pridaním kakaa a mala som to miesto pudingu, ale neviem, akosi mi k slaným jedlám pasuje viac. I keď súhlasím, aj ako sladký dezert je fantastické!

      Odstrániť