Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Šošovicový "šalát" s kozím syrom a sušenými paradajkami

štvrtok 16. februára 2017

Šošovicový "šalát" s kozím syrom a sušenými paradajkami

Tento príspevok som pôvodne chcela napísať už v utorok, ale napokon som si povedala, že som príliš unavená a nechám to na zajtra. Viete ako je to, človek mieni.. Udialo sa toľko vecí (a nie práve pozitívnych - dnešok bol totálny klinec do rakvy), že som sa k tomu dostala až dnes. Aj to ho smolím takmer s vypätím všetkých síl. Celý týždeň líham do postele okolo desiatej, vyšťavená na maximum a s pocitom úplnej neschopnosti. Ešteže to jedlo niekedy dokáže aspoň trochu zachrániť situáciu..
  • ½ hrnčeka šošovice, v suchom stave
  • ¼ hrnčeka bielej fazule, v suchom stave
  • olej zo sušených paradajok
  • 1 ČL údenej papriky
  • 1 PL balzamikového octu
  • 1 ČL granulovaného cesnaku
  • 1 ČL sladkej čili omáčky
  • 1-2 PL domáceho kečupu
  • 60 g mäkkého kozieho syra s medom 💕💖
  • 4-5 sušených paradajok
Šošovicu a fazuľu na noc namočíme do vody. Na druhý deň scedíme, prepláchneme a na oleji zo sušených paradajok strukovinu jemne opečieme. Ochutíme paprikou, octom, cesnakom a čili omáčkou. Dobre premiešame a podlejeme vodou. Varíme, kým strukoviny nie sú mäkké a kým sa takmer všetka tekutina nevyparí. Do zmesi vmiešame kečup, prehrejeme a preložíme do misky. Pridáme pokrájané sušené paradajky a navrch rozdrobíme syr. Vybavené, môžeme sa slastne oblizovať až za ušami! A že je to teda pecka!





Vedela som, že kombinácia šošovica a sušené paradajky bude veľký hit, ale ten sladkastý kozí syr v šaláte, no páni!!! Bezhranične som sa zamilovala a zaručene sa k tomuto jedlu budem vracať. Je jednoduché, napriek tomu výrazne bohaté na chuť a poriadne zasycujúce. Lahodné, vážne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára