Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Čo chladnička dala alebo improvizačný obed

streda 7. novembra 2012

Čo chladnička dala alebo improvizačný obed

Presne tak, tento obed vznikol ako mix všetkých zvyškov, ktoré sa nachádzali v chladničke. Nakoniec, bol z toho vydarený plnohodnotný chod a preto som sa rozhodla podeliť sa oň s vami a ukázať tak mojej Hell, ako sa vynájsť v krízových situáciách :)

Našla som:

 

  • olej
  • brokolicu
  • cibuľu
  • nivu
  • cherry paradajky
  • vajcia
Bolo tam aj maslo, ale nakoniec som ho nevyužila :D

Postup je nasledovný: brokolicu si dáme uvariť, ale iba tak napoly, asi na štyri minúty.


Kým sa varí, nakrájame cibuľu, syr a paradajky.


Suroviny dáme na panvicu s trochou oleja a krátko opekáme. Prihodíme aj predvarenú brokolicu. 


Do tohto bordelu zamiešame vajíčka a čakáme, kým nie sú hotové. 


Hotovo, vysypeme na tanier a konzumujeme túto.. hmm, praženicu? Netuším ako toto dielko nazvať a je mi jasné, že nevyzerá práve vábne, ale napriek všetkým týmto faktom bolo veľmi chutné a sýte :)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára