Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Keď to nejde, tak to nejde.. časť druhá: PLNENÉ PARADAJKY

streda 14. novembra 2012

Keď to nejde, tak to nejde.. časť druhá: PLNENÉ PARADAJKY

Takže, deň blbec v kuchyni má pokračovanie. Bez dlhého úvodu idem k jadru veci. Potrebovala som niečo jednoduché na obed a plánovala som využiť to, že už som mala rozohriatu rúru.

Zámer bol naplniť šampiňóny nejakou zmesou. Najlepšie takou, ktorá by zlikvidovala časť zásob chladničky, ktoré to mali nahnuté s trvanlivosťou :D

Takže:

Šampiňóny som chcela naplniť paradajkovou zmesou..

S čím? Presne s týmto:

Niva, balkánsky syr, cibuľa. 

Postup je jednoduchý. Očistíme šampiňóny, odrežeme nožičku a vydlabeme jamku. 

Tááááák nie, takto sa to nerobí. Šampiňóny sa mi rozpadli a z plnenia nebolo nič.



Nuž, svet sa nerúti a zvolila som opačný postup:

Vydlabeme paradajky. Vnútro nevyhadzujeme, zmiešame ho so šampiňónmi a syrmi. 

Nakrájame si cibuľu, orestujeme na troche oleja, prihodíme na kúsky pokrájané šampiňóny.Tie zmiešame s dužinou z paradajok a syrmi a naplníme. Pôvodne som mala nachystané len dve paradajky, ale náplne bolo veľa, tak som naplnila aj tretiu. A to som chcela do zmesi pridávať aj vajce, ale toho by už bolo naozaj príliš. Ale ak máte dosť paradajok a väčší počet stravníkov, pokojne tak urobte :).



Dáme piecť asi na 20 minút na strednom plameni :D Dodekorujeme plátkom syra s bielou plesňou a podávame. 




Nepodarilo sa mi zošrotovať všetky tri, posledná je na cestu do autobusu. Som zvedavá, ako sa to bude jesť za jazdy :D





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára