Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Syrová omáčka

štvrtok 1. novembra 2012

Syrová omáčka

Inšpiračný obrázok na začiatok:



Na objednávku pre najdrahšiu Hell pridávam nasledujúci recept. Chválim jej výber, pretože v chladničke som mala syr, ktorý už nutne potreboval spotrebovať :D

Na syrovú omáčku budeme potrebovať:


  • syry -- to záleží len na vás, ja som dávala nivu a syr typu eidam
  • smotanu na šľahanie
  • petržlenovú vňať
  • bazalku
  • čierne mleté korenie
Postup je až roztomilo jednoduchý: syry nastrúhame a dáme na sporák mierne rozpustiť. Zalejeme smotanou a prisypeme bylinky (tiež podľa ľubovôle) a korenia. Nesolíme! Vďaka nive je to slané až až. 



Ak sa vám zmes zdá príliš riedka, prihoďte symbolické množstvo hladkej múky, ak je naopak hustá, zalejte trochou mlieka. 


Omáčku podávame s cestovinami, zemiakmi, mäsom, jeme ju namiesto polievky.. fantázii sa medze nekladú :) Ja som ňou zaliala varenú brokolicu:




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára