Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Ovsená kaša

sobota 3. novembra 2012

Ovsená kaša

Ak by sa vám nechcelo jesť každé ráno len rožok so salámou alebo jogurty s cereáliami (všakže Hell), mám tu pre vás jednu inšpiráciu. Čo takto ovsená kaša? Je rýchlo hotová a nenáročná čo sa prípravy týka.

Budeme potrebovať:



  • asi 50 g ovsených vločiek
  • hrnček mlieka (alebo viac, záleží akú riedku chcete kašu)
  • obľúbené ovocie
  • orechy (alebo čokoláda, škorica.. čokoľvek, čo sa vo výsledku bude dať konzumovať)
Vločky a mlieko hodíme na oheň a čakáme, kým zmes zovrie. 


Keď sa tak stane, prišupneme ovocie a orechy. 



Keďže banány mi už tak trochu lezú hore krkom a s ovocím v zime je to obecne dosť biedne, použila som domáci kompót (hruškový). Takže keď sa ma zima spýta čo som robila v lete, môžem sa len škodoradostne rehotať, že som sa skvele narodila. Pretože mám úžasnú mamku, ktorá každý rok zavára :) (Kompót bola navyše pohodlnejšia voľba ako ísť skontrolovať balkón, či tam Zuzana náhodou ešte nemá jablká. Kto by tam liezol v tejto zime?!)
Varíme, kým kaša nezhustne na požadovanú konzistenciu. 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára