Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Krémová hubová polievka so syrom niva

nedeľa 11. novembra 2012

Krémová hubová polievka so syrom niva

A je to tu. Dnes je Martina. Na bielom koni síce neprišiel, ale aj tak sme sa práve prehupli do štádia, z ktorého niet návratu. Každým dňom sa bude zozimievať, dni budú čoraz kratšie.. proste, blíži sa zima. A v takýchto prípadoch dobre padne zásobovať žalúdok niečím teplým a výdatným.

Ako zvyčajne, večer som prechádzala blogy iných autorov a keď som narazila na tento recept, bolo rozhodnuté. Hríby som nejedla už ani nepamätám a musím uznať, že to bola výborná voľba.

Postup odpisovať nebudem, Lucka to pekne urobila na svojej stránke, keď tak sa tam mrknite, ja radšej okomentujem, čo som zase pomenila :D

V prvom rade, prispôsobila som si množstvá tak, aby polievky vyšlo tak akurát na dve (trošku skromnejšie) porcie. Na gramy vám to nepoviem, ani keby ste ma krájali. Od oka :D Biele vínko tiež u nás výnimočne nezavadzalo v chladničke (bolo iba ružové a to som nechcela kradnúť spolubývajúcej :D ) Taktiež zo syrov som dávala iba nivu, nevedela som, či mi tento experimentík vôbec bude chutiť, na mňa to bola celkom exotická kombinácia. A na záver, u mňa kurací vývar nehrozí, zalievala som vriacou vodou s vegetou a korením.

S fotodokumentáciou sa však rada podelím:


(Text prečítate, ak kliknete na obrázok )






Aaa tu je výsledný efekt. Konečne aspoň trošičku estetickejšie fotky :D Enjoy! Ja som si pochutila nadmieru. (Hell, ja viem, že ty si antihríbová, ale kvôli tejto by si sa mohla prekonať, je fakt famózna :P)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára