Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Uzlíky s rozmarínom

štvrtok 8. novembra 2012

Uzlíky s rozmarínom

Tu je ďalší recept z cyklu variácie na pečivo, dámy a páni usaďte sa, začíname.
Recept pochádza od Martinky. Nejdem ho odpisovať, pretože vám ho určite odporúčam v pôvodnom znení. Tak, ako bol vyvinutý musí byť božský.

Moja verzia chcela byť, klasicky a vôbec nie prekvapujúco, akože zdravšia, takže múky som dávala 2 šálky celozrnnej žitnej a pol šálky hladkej. Preto moje uzlíčky neboli pekne nadýchané a vláčne a aj cesto nevykyslo až tak veľmi ako som očakávala (nabudúce budem buď múky deliť v pomere 1 : 1, alebo prišupnem viac droždia :D). Každopádne, chuťovo sú skvelé a na tých mojich sa mi páči povrchový dizajn. Nepotierala som ich totiž polevou, ako je písaná v recepte, ale som ich posypala ovsenými vločkami zmiešanými v mlieku.

Hľaďte, ako to vzniklo:



(ale hej, ono to trochu nakyslo :D )







(Fotky sú stále hrozné, ale môj mobil proste nie je stvorený na vyrábanie estetických snímok. Ja viem, ešte že sa mám na čo vyhovoriť..)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára