Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bentó week #17: Losos s mexickou zeleninovou zmesou

piatok 21. augusta 2015

Bentó week #17: Losos s mexickou zeleninovou zmesou

Svoju chvíľkovú neprítomnosť na blogu môžem vysvetliť prácou a návratu k osvedčeným klasikám, ktoré sa tu už vyskytli, preto nebol dôvod tu strašiť. Ani dnes nepôjde o recept v klasickom slova zmysle, skôr o jednoduchú inšpiráciu čo zase do krabičky do práce či školy. V hlavnej úlohe ryba a výborná zeleninová zmes z Lidla, ktorá bola v akcii počas mexického týždňa. Nechala som sa uniesť vlnou a vybrala práve teda mexickú variantu, ktorú som ešte neskúšala. Úžasne vyzerá a ešte lepšie chutí (hoci ja som, samozrejme, ohrnula nos nad prítomnosťou papriky, ale s tým som rátala, tá proste do tejto kuchyne patrí). Zelenina je pokrytá červeným paprikovým korením a úplne najlepšie sú chrumkavé zelené fazuľky a červená fazuľa. Nuž a losos bol už len dokonalou čerešničkou na torte.
  • Podkovičku z lososa umyjeme, pokvapkáme citrónovou šťavou, ochutíme bylinkovou soľou a na kokosovom oleji na grilovacej panvici z oboch strán osmažíme.
  • Do výpeku pridáme zeleninovú zmes, prípadne ešte dodáme trochu oleja a prehrejeme ju. 
  • Následne už iba rybu naporcujeme a zbavíme najväčších kostí, aby sme s tým neskôr nemali kopec roboty a zababrané ruky a všetko uložíme do škatuľky. 


V pohári ešte mandľovo-banánové smoothie.



V poslednej dobe si prídem opäť nejaká lenivá. Neviem, možno je to len prirodzený dôsledok toho, že som mala viac práce a chvíľami nevedela, kam skočiť skôr. Dúfam, že to tak bude, nechcem aby sa zo mňa stala knedľa. Budem rada ak mi napíšete, ako ste na tom vy a že nie som sama a je to nejaký celoplošný fenomén. Ľahšie by sa mi dýchalo ☺.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára