Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (4)

utorok 14. mája 2013

Bleskovky z kuchyne (4)

Pokračovanie seriálu, tento raz sladkého razenia, inak nazvané "mištičkové kreácie". Takto vypadajú moje raňajky a olovrantíky :) Teda, ja ich nazývam sladké, ale často v nich jediná sladká zložka je ovocie, tvarohy a jogurty vždy používam neochutené a oriešky sa hodia ku všetkému (i k mäsu.. ak teda nie sú zaliate v čokoláde, ale to je iný prípad :D).










Keď som ešte chodila na gympel, dokonca aj prvý rok na výške, nikdy som neraňajkovala. Na strednej síce nesmelo ráno rituálne chýbať kakavko, ale to sa asi ťažko dá nazvať plnohodnotnými raňajkami. Po tom, čo som sa začala zaoberať zdravou výživou (a primárne vlastne chudnutím), zistila som, že ráno nejesť, je najväčšia blbosť, ktorú môžete svojmu telu urobiť. Takže teraz si raňajky užívam a sú mojim najobľúbenejším chodom dňa :)

A ako to máte vy?

1 komentár:

  1. bez snídaně si neumím představit den! ale taky jsem nesnídala :)

    OdpovedaťOdstrániť