Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Fusilli con ricotta e olive nere / Vretená s ricottou a čiernymi olivami

nedeľa 12. októbra 2014

Fusilli con ricotta e olive nere / Vretená s ricottou a čiernymi olivami

Ricottu som prvýkrát jedla asi pred dvomi rokmi a nebola to veru pozitívna skúsenosť. Neviem prečo. Nechutila mi. Odvtedy sa však zrejme moje chute výrazne zmenili, pretože som sa rozhodla dať jej druhú šancu a urobila som dobre. Naozaj neviem kde bol problém, možno v značke.

Každopádne, ricotta v kombinácii s čiernymi olivami, hmm, mňam! Nasledujúci obed síce v krabičke neskončil, ale myslím si, že by to bol celkom dobrý tip pre prípad food-on-the-go. Takže viac neváhajme a pripravme si:
  • hrsť celozrnných vretien
  • dve hrste mrazenej zeleninovej zmesi
  • trochu masla
  • hrsť čiernych olív
  • ~50-70 g ricotty
Cestoviny uvaríme v osolenej vode al dente. Na troche masla prehrejeme mrazenú zeleninu a pridáme k nej na menšie kusy nakrájné olivy bez kôstky. K záveru pridáme do panvice hotové cestoviny a ricottu. Dobre premiešame a už len servírujeme!




To nám to uteká, už je koniec nedele..

2 komentáre:

  1. To určitě někdy vyzkouším! :-) Vypadá to moc chutně! Tedˇ jsem narazila na tvůj blog, a dávám do oblíbených♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj ďakujem, to mám veľkú radosť! Dúfam, že sa bude páčiť aj naďalej.

      Odstrániť