Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bentó week # 20: Karfiolové toasty s cícerovo-tuniakovou pomazánkou a cesnakovými šampiňónmi

piatok 16. októbra 2015

Bentó week # 20: Karfiolové toasty s cícerovo-tuniakovou pomazánkou a cesnakovými šampiňónmi

Dnešný deň dopadol úplne inak ako som si pôvodne predstavovala. Ráno som sa ani poriadne nestihla usadiť k raňajkám a už mi zvonil telefón. Šéf! Kolegyňu vraj skolila nejaká viróza a nebola schopná dostaviť sa do práce. Či by som nemohla prísť, najrýchlejšie, ako sa dá a zachrániť ho. Ja, dobrá duša, samozrejme, privolila som. Takže mäso, ktoré sa mi rozmrazovalo v chladničke muselo počkať, potrebovala som niečo expresne rýchle, aby som si to mohla vziať so sebou. V mrazničke výnimočne neboli nejaké extra zásoby, jediné tam na mňa čakali karfiolové toasty. Dobre! Aj s tým sa dá pracovať. Recept je jednoduchý, dokonca pochybujem, že ho možno nazvať receptom. Prečo vám to však píšem? Nikdy neviete, kedy sa ocitnete v podobnej situácii a budete potrebovať nejaký jednoduchý obed. Nuž, nechajte sa inšpirovať:
  • 2 karfiolové toasty (je mi jasné, že ich bežne nemáte po ruke, preto pokojne siahnite po krajcoch obľúbeného chleba, v každom prípade sa prihováram za karfiol, preto kuknite na >>recept<<)
  • 100 g cícerovej pomazánky s tuniakom (možno nahradiť hummusom, alebo polotovar vymeniť za vlastne vyrobenú nátierku)
  • dve hrste šampiňónov (z konzervy či čerstvých)
  • 1 strúčik cesnaku
  • trochu olivového oleja
  • pár čerstvých listov bazalky
Šampiňóny nakrájame na plátky, cesnak takisto a na troche oleja ich orestujeme do zlatista. Na záver vmiešame nasekanú bazalku. Kariolové toasty/krajce chleba štedro natrieme vrstvou nátierky a obložíme šampiňónmi. Preložíme do prenosnej nádoby a vyrazíme za povinnosťami!


Nátierku mi kupovala mamina, neviem kde, pravdepodobne v Kauflande. Bola naozaj veľmi dobrá a preto mi nasadila do hlavy chrobáka, takže sa v nejakej blízkej budúcnosti pokúsim vytvoriť vlastnú. Hlavne preto, že 100 g je naozaj malé balenie!


Zase raz a znova sa ospravedlňujem za fotky, robila som ich v náhlivosti, navyše, celý deň lialo ako z krhly, takže svetelné podmienky tiež mali na míle ďaleko od ideálu. 



Dúfam, že vám tento príspevok poslúžil ako inšpirácia a ak sa tak stalo, neváhajte sa podeliť s dojmami!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára