Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bentó week # 21: mäsové guľky a fazuľa s vajíčkami

štvrtok 12. novembra 2015

Bentó week # 21: mäsové guľky a fazuľa s vajíčkami

Zrejme ste postrehli, že posledných pár dní som sa neozvala. Mám na to pádny dôvod, v mojom živote sa totiž dejú prevratné zmeny a nazvať tieto chvíle hektickými je poriadne podcenenie situácie. Avšak, čo by som pre vás neurobila, preto som si ukrojila trochu času pre potreby blogu a zaznamenala aspoň dve vrchovato naplnené dózy, ktoré spolu so mnou putovali do práce.

Nuž, takto: v utorok som ešte bola zachránená poslednou porciou >>tohto<< výborného chilli s tekvicou. V stredu som si pripravila takmer trištvrte balenia mexickej zeleninovej zmesi z Lidlu so sleďovými filetmi v oleji, no tie sa akosi neprebojovali pred objektív fotoaparátu. Ich škoda, boli výborné (i keď mi celý deň krútilo žalúdkom kvôli paprike..).

Na dnes som vytiahla z mrazničky >>mäsové guľky<< a doplnila ich restovanou brokolicou a mrkvou, ktorú som zmiešala s obrovskou lyžicou bazalkového pesta. No lahôdka, to mi verte!



A čo zajtra? V miske už chladne varená, iba bylinkami ochutená, biela šošovica premiešaná s domácimi sterilizovanými hríbikmi a dvomi volskými okami. Nič prevratné, ba naopak, úžasne jednoduché, ale to príde vhod, keď nie je čas dlho vyvárať.



Neuveriteľné ako to letí, dnes je už štvrtok! Konečne si budem môcť cez víkend trochu vydýchnuť. Alebo ani nie, potrebujem dohnať, čo som nestihla počas týždňa. A aké plány máte vy? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára