Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (6)

štvrtok 6. júna 2013

Bleskovky z kuchyne (6)

Nechcem vás hneď na úvod znechutiť svojimi rečami a sťažnosťami, pravdepodobne sa iba zaradím do dlhého zoznamu ľudí, ktorí to všetko cítia podobne, ale nedá mi si trošičku vyliať dušu. Počasie stále stojí za hovno starú belú, má na mňa celkom výrazný uspávací účinok. Čo nie je dobré vzhľadom na to, že sa musím učiť. To je tá ďalšia vec. Skúškové mi tiež pekne lezie na mozog a už sa teším, kedy bude po tom.


Už dávno som nič nepiekla, hmmm.. ešte dve skúšky a napravím aj toto :D Zatiaľ však iba ďalšia várka bleskoviek, ktorá sa mi vysypala zo zložky. Enjoy:











Prajem všetkým príjemný deň, dúfam, že ho máte krajší ako ja.. pretože sa zase vraciam k rovniciam prenosu žiarenia :( držte palce, nech nad tým naozaj nezaspím.


1 komentár: