Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Raňajkuj ako kráľ..

piatok 28. júna 2013

Raňajkuj ako kráľ..

Dobré (a nie až tak krásne) ráno! Dnes tu mám pre vás prichystané dva skromnejšie tipy na raňajky, ktoré vás zaručene nakopnú do celého dňa a vykúzlia blažený úsmev. Náladu si treba zlepšovať, keď už to slniečko sa na nás akosi škeriť nechce, no nie?

Nesmierne ma teší, že konečne prišlo to obdobie, kedy je k dispozícii v obchodoch, či na trhoch čerstvé ovocie, mám radosť z tej variability. Veď uznajte: jahody, čerešne, marhule, broskyne, hrozno, neskôr maliny a černice.. proste fantázia.

Ako som už neraz spomínala, raňajkujem takmer výhradne nasladko. Najčastejšie jemný tvaroh s ovocím a orieškami. Bez toho nedám ani ranu :) Preto ako môj prvý tip pre vás mám variáciu zo včera:
pol vaničky tvarohu, dve marhule, hrsť čerešní a sekané lieskovce ♥.



Čo sa však najobľúbenejšej kombinácie týka, tu jednoznačne vedú iní protagonisti :D
Hovorím tomu fake štrúdľa: tvaroh, jablko, škorica, hrozienka a vlašské orechy :D



Druhým tipom, ktorý vám chcem predstaviť, sú raňajky naslano. Tie nevyhľadávam, ale jednu výnimku som ochotná urobiť. Kvôli čomu? No predsa kvôli arašidovému maslu! Čo zase nebude až taký zásadný tip, pretože u mnohých pozorujem na masle istú závislosť :D

S mamkou máme dohodu. Keďže usúdila, že som príliš vyziabnutá, musím navýšiť príjem sacharidov (a pribrať dve kilá :/), preto mi v jednom balíčku prvej pomoci poslala Racio knäckebroty s vlákninou. Sú celkom chutné, príjemne chrumkavé a hlavne, dá sa na ne namazať kopec arašidového masla :D To mám úplne najradšej v kombinácii s plesnivým syrom. Táto fotka je ešte z predminulého pondelka (a musím sa pokarhať, pretože zásadu pečivo raz do týždňa som hneď musela predĺžiť, kvôli likvidácii ovocia, ktoré to už malo nahnuté s čerstvosťou :D), kde som si dala knäck s PB a nivou, ale zajtra sa chystám na variáciu so syrom Brie de France (niečo ako hermelín, ale trochu tučnejší), ktorú zbožňujem!



Tu je PB práve s Brie de France, so špaldovými rožkami

Takže čo viac dodať? Už len dobrú chuť! Raňajky sú základ dňa, takže ich, prosím, nevynechávajte ;)
A s ďalšími snímkami prídem v pokračovaní bleskoviek (možno už čoskoro :D).



3 komentáre:

  1. No teda arašídové máslo se sýrem vidím poprvé, ale určitě tu kombinaci s nivou vyzkouším, vypadá totiž skvěle! Zatím jsem PB jedla jen nasladko. Což mi připomnělo hlášku ze Suburgatory: "Jsi jako arašídové máslo, neumíš se rozhodnout, jestli jsi sladká, nebo slaná" xD Děkuji za tipy a přeji krásný den, i když zatím bez sluníčka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja rada kombinujem sladko-slané chute, napríklad aj s mäsom a teda nemám problém dať si arašidové maslo aj s banánom a škoricou.. ale akosi mi k tomu tá slaná verzia so syrmi pasuje viacej :)
      Krásny deň aj Tebe, ďakujem za komentár ;)

      Odstrániť