Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Burgery s cuketou a mrkvou

nedeľa 19. januára 2014

Burgery s cuketou a mrkvou

Recept sa bude páčiť určite tým, myslím si, ktorí sú vyslovene mäsovým typom, ale občas by prijali aj nejakú tú odľahčenejšiu verziu. A tak som do mamky domŕzala natoľko, že namiesto klasického čevapčiči pripravila mäsové placky s prídavkom zeleniny.

Množstvá si upravte podľa seba, my sme mali jedlo na niekoľko obedov, preto bolo z kila mletého bravčového. Ak ste sa rozhodli pre tieto placky veľmi vhodné ako náplň do hamburgera, prichystajte si:
  • mleté bravčové
  • cibuľa
  • cesnak
  • vajce
  • cuketa
  • mrkva
  • bylinky (petržlenová vňať, bazalka..)
  • olej
  • soľ, korenie, vegeta, (sladká paprika)
Mäso zmiešame v mise s nadrobno nakrájanou cibuľou a cesnakom, nasekanými bylinkami, postrúhanou cuketou a mrkvou, vajíčkom a dobre spolu premiešame. Ochutíme ľubovoľnými koreninami a formujeme do placiek požadovanej veľkosti.

Opekáme na rozpálenom oleji, kým burger nedostane trochu farby, potom môžeme podusiť pod pokrievkou, aby bolo mäso mäkké. Hotovo. Vložíme trebárs medzi dve žemle ako klasický hambáč, alebo jeme so zemiakovou kašou, ak to pojmeme trebárs ako fašírku.. či v mojom prípade s mrkvovým šalátom. Dobrú chuť!




Keďže ešte stále nemám k dispozícii vlastný počítač, musím sa uskromniť s tým, čo máme doma. Lenže v ňom nie je editor fotografií, ktorý som používala doteraz. Skúsila som to teda v jednom z editorov dostupných na webe, no vôbec s tým ešte neviem pracovať, preto to vypadá tak divne.. Ospravedlňujem sa, ale je to aspoň niečo..

9 komentárov:

  1. Jé to by chutnalo moji mamce :) ze bych ji udelala radost :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj :) však čo človek neurobí pre mamku :)

      Odstrániť
  2. To vyzerá dobre...X), schválne či by sa to nedalo spraviť aj vo vegetariánskej verzii...
    Inak, na mojom blogu je článok, v ktorom nájdeš fotky na ktorých je ten brusnicový perník, akurát trochu v mojom štýle...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmmm vo vegetariánskej verzii.. jedine z nejakého sójového mäsa, ale to si netrúfam odhadnúť, ako by to dopadlo, mne tieto alternatívne náhrady mäsa absolútne nechutia..
      Samozrejme, pozrela som si článok, ďakujem zaň, je to od teba milé ;)

      Odstrániť
  3. Niet zač, ja už toho čo sa týka množstva predmetov nemám...len jeden musím dokončiť, ale z neho na skúšku v tomto skúškovom nepôjdem, musím si dorobiť zápočet...ktorý sa vlastne náročnosťou vyrovná skúške...(^^)ô takže tak, ale som taká unavená, že som sa ešte nebola schopná učiť....tak uvidíme, snáď to výjde...(už ani písať neviem)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. únava je zlá vec, treba si proste pospať, oddýchnuť, keď si to telo žiada. Beztak by nepodalo žiadny solídny výkon..

      Odstrániť
  4. * nemám veľa som chcela povedať....(-.-)˙˙˙

    OdpovedaťOdstrániť
  5. podla mna su tie fotky uplne v poho :)

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ach, tak to ďakujem, nie sú celkom podľa mojich predstáv, ale čo už :D

      Odstrániť