Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Kuracie prsia v ostrej arašidovej omáčke

nedeľa 10. januára 2016

Kuracie prsia v ostrej arašidovej omáčke

Receptov na kuracie mäso nikdy nie je dosť, navyše ak sa jedná o tie, ktoré sú trochu nezvyčajné a niečím iné. Už som si navykla vpašovať arašidové maslo aj do varenia (a neujedám ho len lyžičkou) a to mám vždy ohromnú radosť, keď si daný pokrm môžem poriadne vychutnať. Tentokrát som ho doplnila ešte výraznou pikantnou sladkou čili omáčkou a bola to veru explózia chutí! Samozrejme, v tom pozitívnom slova zmysle. Nenechajte sa ďalej núkať a nazrite mi ponad plece do panvice:
  • 2 kuracie prsia
  • 2 PL pikantnej sladkej čili omáčky
  • 1 PL worchestrovej omáčky (môže byť aj sójová)
  • 1 obrovitánska PL arašidového masla
  • 2 PL jablčného octu
  • 1 strúčik cesnaku
  • trochu soli a mletého čierneho korenia podľa chuti
Kuracie prsia umyjeme a nakrájame na kocky s veľkosťou sústa. V miske zmiešame čili omáčku, worchester, arašidové maslo, prelisovaný cesnak, ocot, soľ a korenie a dobre premiešame. Do omáčky vložíme mäso a necháme ho chvíľu odležať (aspoň 30 minút, ideálne aj cez noc). V rozhorúčenej panvici mäso sprudka opečieme a vlejeme trochu vody, aby sa omáčka nepripaľovala. Kontrolujeme jej hustotu a kuracie prsia opekáme, kým nie sú mäkké a šťavnaté, nie vysušené!


Sme v cieli, servírujeme! Buď s ryžou, alebo šalátom (pôvodne som si toto jedlo predstavovala zabalené v šalátových listoch ako roládu, lenže v práci by sa mi to nejedlo úplne komfortne a tak som od tohto zámeru upustila) či tortillou, prípadne prenesieme do škatuľky a berieme kam treba. Ja som do tašky pribalila mrkvový šalát a na olovrant obľúbené banánové smoothie. 



Fotky des a hrôza, ale to je tak, keď varím neskoro večer a ešte k tomu v chvate, aby som mohla čo najskôr zaliezť do postele. Odpusťte mi to!

2 komentáre:

  1. Tento recept som uz robila s roznymi obmenami velakrat a je super uzasny...dakujem za inspiraciu :) a vlastne zatial vsetko z Tvojej stranky bolo super :) paci sa mi hlavne jednpduchost a rychlost. a ked je aj nieco nahodou narocnejsie tak je to velmi jednoducho opisane. az tak ze to zvladne aj take nemehlo (! :D ) v kuchyni ako ja :D nech sa dari

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jejdaaaa, to je teda starý recept 😮 ale dobrý! Aj ja ho na rôzne spôsoby robievam často. Ďakujem za tento krásny komentár, úprimne som trochu dojatá.
      Teší ma, keď tieto moje výmysly niekomu naozaj poslúžia. Ešte raz, obrovská vďaka a želám nádherný deň!

      Odstrániť