Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Kuracie prsia v ostrej arašidovej omáčke

nedeľa, 10. januára 2016

Kuracie prsia v ostrej arašidovej omáčke

Receptov na kuracie mäso nikdy nie je dosť, navyše ak sa jedná o tie, ktoré sú trochu nezvyčajné a niečím iné. Už som si navykla vpašovať arašidové maslo aj do varenia (a neujedám ho len lyžičkou) a to mám vždy ohromnú radosť, keď si daný pokrm môžem poriadne vychutnať. Tentokrát som ho doplnila ešte výraznou pikantnou sladkou čili omáčkou a bola to veru explózia chutí! Samozrejme, v tom pozitívnom slova zmysle. Nenechajte sa ďalej núkať a nazrite mi ponad plece do panvice:
  • 2 kuracie prsia
  • 2 PL pikantnej sladkej čili omáčky
  • 1 PL worchestrovej omáčky (môže byť aj sójová)
  • 1 obrovitánska PL arašidového masla
  • 2 PL jablčného octu
  • 1 strúčik cesnaku
  • trochu soli a mletého čierneho korenia podľa chuti
Kuracie prsia umyjeme a nakrájame na kocky s veľkosťou sústa. V miske zmiešame čili omáčku, worchester, arašidové maslo, prelisovaný cesnak, ocot, soľ a korenie a dobre premiešame. Do omáčky vložíme mäso a necháme ho chvíľu odležať (aspoň 30 minút, ideálne aj cez noc). V rozhorúčenej panvici mäso sprudka opečieme a vlejeme trochu vody, aby sa omáčka nepripaľovala. Kontrolujeme jej hustotu a kuracie prsia opekáme, kým nie sú mäkké a šťavnaté, nie vysušené!


Sme v cieli, servírujeme! Buď s ryžou, alebo šalátom (pôvodne som si toto jedlo predstavovala zabalené v šalátových listoch ako roládu, lenže v práci by sa mi to nejedlo úplne komfortne a tak som od tohto zámeru upustila) či tortillou, prípadne prenesieme do škatuľky a berieme kam treba. Ja som do tašky pribalila mrkvový šalát a na olovrant obľúbené banánové smoothie. 



Fotky des a hrôza, ale to je tak, keď varím neskoro večer a ešte k tomu v chvate, aby som mohla čo najskôr zaliezť do postele. Odpusťte mi to!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára