Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Pomarančový skladaný chlebík

sobota 27. októbra 2012

Pomarančový skladaný chlebík

Z minulého kuchtenia mi ostalo pol kocky droždia a tak som prechádzala recepty v mojom zošítku, ktorý by som mohla použiť. Nakoniec to vyhral tento, od Egrešky.

Postup ani ingrediencie nebudem odpisovať, pretože som zmenila len pár detailov, napríklad, som dávala dve šálky celozrnnej žitnej múky a jednu hladkej. Používala som trstinový cukor a všade som dávala menej (asi tak polku), ako je uvedené v originále. Navyše, v priebehu pečenia som zistila, že sa mi minul citrón, takže som si musela vystačiť iba s pomarančovou kôrou :D A na záver, keďže som nechcela mať chlebík príliš sladký, vynechala som aj polevu.

bla?

Vymiesené cesto..


.. rozvaľkané a potreté maslom..


.. naskladané..


.. vykysnuté po asi trištvrte hodine..



.. upečené..


.. a chlebík čakajúci na zjedenie :)

Je chutný aj v mojej podobe, dokonca je konzumovateľný aj na slano so šunkou a zeleninovým šalátom, ale ak neradi kombinujete sladko - slané chute, radšej si ho namažte medom ;)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára