Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Pečená červená paprika plnená tuniakom

sobota 19. októbra 2013

Pečená červená paprika plnená tuniakom

Môj vzťah k paprike je špecifický. S tou zelenou sa poznáme, ale príliš sa nemusíme. Na jej žltú sestru zatiaľ nemám vyhradený žiadny názor. Červená sestra mi je však celkom sympatická, najmä ak je zo mňa varená - pečená.  A keďže v Albertovi mali červenú papriku práve v akcii, bolo príhodné dobré vzťahy s touto známosťou utužovať. Tak som jednu vzala, že niečo vyšpekulujem. Vzniklo z toho toto:

  • 1 červená paprika
  • malá konzerva tuniaka (80 g )
  • červená cibuľa
  • polka strednej, alebo malá mrkva
  • 1 PL kečupu alebo paradajkového pretlaku
  • hrsť čerstvej petržlenovej vňate
  • olivový olej
  • mleté čierne korenie
Papriku prerežeme na polku, vyberieme jadro, pokvapkáme olejom, posypeme korením a zabalíme do alobalu. Vložíme do vyhriatej rúry a pečieme zatiaľ 10 minút. Medzitým si pripravíme plnku. Tuniaka zmiešame s nadrobno nastrúhanou mrkvou, trochou červenej cibule, kečupom a posekanou vňaťou. Po 10 minútach papriku vyberieme, odkryjeme alobal, naplníme zmesou, zase zabalíme a pečieme ďalších 10 minút. Následne znovu rozbalíme a dopekáme, kým paprika nie je pekne mäkká (ďalších 10 - 15 minút). 

Áno, cesnak som tam musela prepašovať..


2 komentáre:

  1. jééj, dalšia mňamka! Kde chodíš na tie recepty? Sú úžasné :) Nenapadlo by ma naplniť papriku tuniakom a pritom obe veci neskutočne zbožňujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Neviem kam na to chodím, občas ma niečo osvieti :D Väčšinou to býva tak, že sa snažím skombinovať to, čo je aktuálne v poloprázdnej chladničke :D (Ale to by som nemala takto verejne priznávať :D)

      Odstrániť