Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Rímsky šalát s vajíčkom a mrkvou

streda 2. októbra 2013

Rímsky šalát s vajíčkom a mrkvou

U týchto receptov/nereceptov mám vždy nekonečný problém, ako ich vlastne pomenovať. Vypisovať už v názve zoznam všetkých surovín je hlúpe, ale nejde nenapísať tam nič. Človek by z neho mal hneď vedieť o čo sa jedná. Máte aj vy takéto ťažkosti? 

Tento týždeň sa mi škola rozbehla naplno a tak to s varením nebude príliš slávne. Preto to zachraňujú krabičkové obedy a zásoby z mrazáku. Teraz vám predstavím jednu z variácií, ktorú som si so sebou povliekla na prednášky. Potrebujeme:

  • rímsky šalát
  • vajce uvarené natvrdo
  • mrkvu uvarenú na skus
  • červené reďkovky
  • pár kvapiek citrónovej šťavy
  • arašidový olej na zálievku
  • zmes talianskych byliniek pre chuť
  • (slnečnicové semienka.. mala som v pláne pridať ich na záver tesne pred odchodom do školy, ale, samozrejme, keďže moja hlava je deravejšia ako ementál, zabudla som.. určite by celý šalát skvelo doplnili, preto vy tento drobný detail nevynechajte)
Všetky suroviny ľubovoľne nakrájame, pokvapkáme citrónovou šťavou, zalejeme trochou oleja, zasypeme bylinkami a dobre premiešame. Vtesnáme do mištičky a môžeme vyraziť do lavíc.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára