Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Pstruh so sušenými paradajkami

utorok 22. októbra 2013

Pstruh so sušenými paradajkami

V utorok mám, chvalabohu, iba jednu prednášku (síce na ôsmu ráno, ale mne vstávanie nerobí problém, dokonca mám kopec času skontrolovať čo nového na internete) a tak hneď ako som dorazila zo školy, rozohriala som si rúru a rozhodla sa spracovať druhú polovicu pstruha, ktorého som nedávno splašila v Lidli. Tentokrát to bolo šmrncnuté stredomorím.

Potrebujeme:

  • pstruha lososovitého
  • niekoľko kusov sušených paradajok, ideálne v oleji - potom už nebudete potrebovať žiadny na pomazanie alobalu; ja mám domáce od mamky s bylinkami a cesnakom
  • troška kečupu
  • 10 ks olív
  • hrsť hrášku
  • červenú cibuľu
Pstruha umyjeme, posypeme mletým čiernym korením a uložíme na alobal. Povrch potrieme kečupom, obložíme paradajkami a dookola pokvapkáme trochou oleja. Navrch rozhodíme cibuľu nakrájanú na hrubšie kolieska, olivy a hrášok a zavinieme do balíčka. Vložíme do rúry rozohriatej na 200 °C a pečieme 15 minút. Potom alobal roztvoríme a dopekáme ešte 5 - 10 minút.




Snažila som sa to trochu odbordelovať, aby na tej fotke aj niečo bolo vidieť, aaale nie s veľkým úspechom. Podstatné je, že to chutilo výborne. Naozaj sa musím polepšiť a kupovať si ryby častejšie. 

2 komentáre: