Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (16)

streda 19. februára 2014

Bleskovky z kuchyne (16)

Dlho som premýšľala nad tým, aký príspevok pre vás pripraviť. Bohužiaľ, receptové články som momentálne vystrieľala všetky. A takto v strede týždňa, navyše pri tomto nepeknom počasí, čo zas máme vám nechcem hlavy zaťažovať nejakým poučným kvízom, verím, že učenia máte dosť i bez toho.

Dávno pradávno sa tu však neobjavila jedna, dúfam, že z obľúbených rubrík, a to Bleskovky z kuchyne. Preto sa, prosím, pohodlne usaďte, dáme si pár obrázkov, ktoré sa mi podarilo šťastne zachrániť z útrob môjho zosnulého počítača. Tieto sú už takmer prehistorické, z obdobia od 27.9. do 24.10.2013. Verím, že sa budú aspoň trochu páčiť, i keď sú už, ako by som to nazvala, hmm.. mimo sezónu..


.. moje obdobie exprimentovania s ochutenými jogurtami..






.. hríbik -> výslužka z mamkinho pečenia ..



.. moja láska k PB so syrom a avokádom tiež musí byť zas a znova zvečnená ..




.. zase to krabičkovanie ..





.. k raňajkám patrí určite aj kvalitná literatúra ..








.. dyňový syr?! Zase ten Lidl ..


Na dnes akurát tak stačilo, majte sa krásne, príjemnú stredu všetkým!!

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Jj, takú dobrú šťavnatú čerstvú figu by som si veru dala..

      Odstrániť
  2. toto je teda nával fotiek! :) úžasné sú a tie jedlá, pozerať jedna radosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som aj úplne vyhladla ako som pridávala tie fotky do príspevku :D ďakujem!

      Odstrániť
  3. fíky mi spíše chutnají sušené, P s hermelínem je fakt zajímavý :)

    OdpovedaťOdstrániť