Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (27)

streda 29. apríla 2015

Bleskovky z kuchyne (27)

Dnes budem skúpa na slovo, chvalabohu (či bohužiaľ?) pre vás. Mám pripravenú ďalšiu várku bleskoviek z mojej kuchyne. A k tomu žiadne siahodlhé traktáty nie sú potrebné, obrázky predsa dostatočne hovoria sami za seba. Tak sa už vrhnime na to!

V prvom rade, by som chcela poďakovať najdrahšej Hell za skvelý narodeninovo-promočný darček. Hrnček nemá chybu!



A opäť trochu knižne: Terry, nech ti je zem ľahká! ☹




Keď sa stane, že musím raňajkovať skôr, ako zvyknem, zaradím do stravovacieho plánu nejakú tú desiatu. Najčastejšie v podobe banánu. Tu však máme prasáckejšiu tekutú verziu, spolu s čokoládou. Tomu sa predsa nedá odolať!


A ochutnala som i ďalšiu podarenú kombináciu: arašidy v čokoláde. Je to podobný hubolepič, ale niekedy si to telo žiada. 


Keď už sme pri tej čokoláde a jej vábení, pre tých, čo sa obávajú, že by na posedenie zhltli celé balenie, odporúčam menšie verzie. 




Považujete arašidové či akékoľvek iné orieškové maslo za hriech? Záleží asi od uhla pohľadu. Ak ho nejeme na kilá, pravdepodobne to môže byť dokonca na úžitok. Zdravé tuky sú nutnosť!




Och, mimochodom, miska je z nejakej vianočnej súťaže s Activiou. 




Po snáď milión rokoch som vytiahla z útrob špajze aj zapekané čokoládové müsli, ale musím priznať, že mi už vôbec nechutilo. Vločky sa rýchlo rozmočili a bolo to na mňa nejak príliš sladké. Odvykla som si. A tak radšej pekne krásne ostanem iba pri jogurtových miskách s ovocím a orieškami. 



Pre zmenu mango.. 



.. a jahody v akcii!






Batátové placky, druhá porcia s hummusom. Pre recept nahliadnite >>sem<<


Mrkva, vajcia, olivy a cibuľka!


Zapekaná misa lúpaných paradajok s cibuľou, navrch rozklepnúť dve vajcia, posypať eidamom a piecť, kým povrch nespevnie. 



Pre veľký úspech som cuketové rezance robila znova, tentokrát na kokosovom oleji! Vrelo odporúčam, boli fantastické, opäť s mletým bravčovým mäsom s pestom z medvedieho cesnaku, ktoré som si konečne mohla vychutnať v pohodlí domova, na tanieri a nie v obedovej škatuľke. >>recept<<




Slávnostné fanfáry, sme na konci! Užite si príjemný zvyšok týždňa, koniec je tu čo nevidieť, keďže je skrátený vďaka sviatku práce. Trochu divné oslavovať prácu ničnerobením, všakže?
✌✌✌

5 komentárov:

  1. To sú skvelé jedlá! :) Veľmi sa mi páči tento príspevok, už som sa naň tešila :) Mňa najviac zaujala tá misa s paradajkami, ja mám paradajkové jedlá strašne rada a vyzerá to úžasne! Tie lúpané paradajky sa asi kupujú v konzerve však? Alebo sa mýlim? Lebo doma sme ešte nemali také a rada yb som si takú misu urobila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, si zlatá! Áno, lúpané paradajky sú z konzervy, dajú sa kúpiť buď celé, alebo sú i krájané.

      Odstrániť
  2. Hehehe. Toto pozerat bolo ako niečo podobné sebatrizneniu :D najviac mi srdiečko podskocilo pri pohlade na tie jahody a mandle :3 veru domaca ovsena kasa je lepsia ale na fotke vyzera lepsie ta kupovaná :D hold marketing nezastaviš, a ludia kupuju ocami nie hlavou

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hehehe. Toto pozerat bolo ako niečo podobné sebatrizneniu :D najviac mi srdiečko podskocilo pri pohlade na tie jahody a mandle :3 veru domaca ovsena kasa je lepsia ale na fotke vyzera lepsie ta kupovaná :D hold marketing nezastaviš, a ludia kupuju ocami nie hlavou

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prepáč, nechcela som nikomu spôsobovať nejaké muky ☺
      Ja sa vždy snažím kupovať hlavou, všetko preratúvam a kalkulujem. Len občas sa pošmyknem, ale to je ľudské ☺ Predsa len, ono aj to pošmyknutie má svoj zmysel a niekedy je nevyhnutné, takže to neberiem tragicky.

      Odstrániť