Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Rezance, tekvice, dipy - stokrát inak

piatok 2. septembra 2016

Rezance, tekvice, dipy - stokrát inak

Čože, nieeee?! Kalendár ma skalopevne presviedča, že je september, leto nebude, trhni si nohou! S tým sa len ťažko zmierim, veď žiadne nebolo! Nie, nesnažte sa mi nahovoriť opak, boli snáď dva víkendy, ktoré by som mohla s prižmúrením oka označiť za horúce. Potrebujem čerstvú zeleninu, prešpikovanú vitamínmi zo slnka, samotné Déčko do môjho bledého tela (ktoré je aktuálne asi najopálenejšie za celý môj život), priehrštie paradajok, baklažánov a čo ja viem čoho ešte. Dobre, teším sa na tekvicovú sezónu (akurát dnes som si domov dotrepala hneď tri druhy - čoskoro sa na jednu asi zmením sama), ale práve tú som si často dopriala aj v priebehu leta. Ako sa presvedčíte za okamih na vlastné oči. Dnešný príspevok nebude o konkrétnom recepte, je skôr prehliadkou mojich misiek, ktoré sa síce niekedy podobajú ako vajce vajcu, v samej podstate sú vždy v niečom iné. Siaham po rôznych koreninách, bylinkách, iných druhoch hummusu, ktoré sa mi dostanú pod ruku a tak podobne. Odkedy som dostala ručný špiralizér, strúham všetko, čo má len trochu vhodný tvar a pchám do neho od mrkvy cez cuketu naposledy aj cviklu. Veď uvidíte..

Klasický hummus (Lidl - orient týždeň), pečený patizón, sušené paradajky, vajcia.



Rezance z mrkvy a červenej repy na balzamikovom octe a chilli omáčke, >>hummus s čiernymi olivami<< (Lidl).



Pečený batát, grilované paradajky, 250 g jemného tvarohu a trocha gréckeho jogurtu.


Pečená Hokkaido tekvica, žltá a červená cibuľa, jemný tvaroh, sušené paradajky. 


Špagetová tekvica, mrkvové rezance s korením na grilovanú zeleninu, worchestrovou omáčkou a cesnakom, hummus s paradajkami a bazalkou (Lidl).





Pečená tekvica Hokkaido, grilované paradajky, mrkvové rezance - všetko s kari korením a škoricou; hummus s paradajkami a bazalkou. 


Hermelín pečený v alobale s talianskym a provensálskym korením, mrkvové rezance s worchestrovou omáčkou a talianskym korením, pikantná slivková omáčka (nie, nie je to kečup).



Nuž, to bola len veľmi malá ukážka toho, ako sa stravujem bežne, ale nestojí to za jeden samostatný príspevok. Zložku s nepublikovanými fotografiami mám naplnenú na prasknutie, pretože je to už poriadne dlhá doba od posledných "bleskoviek z kuchyne". Jedná sa najmä o tradičné raňajkové misky s jogurtom a kopcom ovocia či takto ladené bentó pokrmy. Akosi sa však nemám k tomu túto rubriku doplniť, respektíve, doteraz boli recepty, ktoré si samostatné miesto na blogu zaslúžili a preto dostali prednosť. Ale ak prahnete po tom, aby sa tu podobný článok objavil, možno prekonám svoje hnusné lenivé ja a niečo spískam. Dajte vedieť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára