Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Cícerové muffiny s grilovanými paradajkami

streda 31. augusta 2016

Cícerové muffiny s grilovanými paradajkami

Kolegovia v práci si na mňa vymysleli, že musím ísť na služobku. A tak som kvôli výluke zistila, že existujú miesta ako Nezamyslice a Kojetín, že podľa podpredsedu je časová rezerva príchodu na perón a odchodu vlaku 2 minúty efektívne minimalizovaný čas strávený na ceste a že najväčšia dilema banky je, či potrebujú sieťový skener za šesťdesiat tisíc alebo nie. Mňa však cez víkend zaujímalo iba jediné: ako naložiť s faktom, že v externej pobočke nemajú chladničku a čo si teda pripraviť na posilnenie mozgovej činnosti. Nakoniec som nepremýšľala dlho, voľba padla na cícerové muffiny. Pretože a) pohodlne sa prepravujú, b) nie je nutné skladovať ich v chlade, c) sú proste fantastické. Obzvlášť, keď som ich naplnila grilovanými paradajkami - mojou novou posadnutosťou. Čo na tom, že som kvôli nim zničila jeden mlynček? Napriek všetkým vyššie zmieneným nepríjemnostiam som si ich patrične vychutnala, preto ak aj vy si chcete dopriať niečo lahodné, postupujte podľa receptu.

6 muffinových košíčkov:
  • 1 vajce
  • 2/3 hrnčeka mlieka
  • 2 PL oleja z vlašských orechov
  • 1 hrnček cícerovej múky
  • 2 veľké paradajky
  • 1 PL balzamikového octu
  •  trochu paradajkového korenia
  • trochu granulovaného cesnaku 

  • Vajce, olej a mlieko umiestnime do misy a poriadne prešľaháme (stačí metličkou). Pridáme cícerovú múku a dobre premiešame. Na rozpálenej grilovacej panvici opečieme paradajky pokrájané na kolieska, ihneď pokropíme balzamikovým octom a ochutíme korením a cesnakom. Grilujeme ich z oboch strán, kým sa nevytvorí charakteristická vzorka. Zmes na chvíľu odstavíme a potom ju zapracujeme do cesta. 


    Cesto plníme do silikónových formičiek na muffiny vymazaných olejom. Vložíme ich do vyhriatej rúry a pri teplote 180 °C pečieme 25-30 minút, kým povrch nie je zlatistý (ja preferujem čo najchrumkavejší) a pri špajdľovom teste vyjde z centra čistá. 






Čo všetko sa pritrafilo vám na cestách? Nejaké nezabudnuteľné a neuveriteľné zážitky? Dajte mi vedieť, rozhodne si rada prečítam!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára