Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (9)

piatok 2. augusta 2013

Bleskovky z kuchyne (9)

Začal sa nám august, školopovinným práve utiekla polka prázdnin a ja dúfam, že ste si tú prvú užili o dvesto percent viac ako ja. Pretože doteraz to nebolo nič výnimočné a zapamätania si hodné. Ale práve teraz som zase doma, takže v rodinnom kruhu sa aj nudí trochu príjemnejšie a navyše, o dva týždne aj nás čaká výletík preč, takže sa už strašne teším :)

Ale na čo som týmto chcela poukázať? Nie že by som sa chcela chváliť.. keď čítam vaše blogy a ako ste boli pri mori a v Londýne, Paríži či iných zaujímavých mestách, ťažko to niečím prebijem. Lenže som doma a varí mamka a keď budem preč, chvíľku to tu bude stagnovať. Chcela som teda odštartovať august príspevkom (i keď dnes je už druhého, ale nevadí..), keď už nie receptovým, tak aspoň bleskovkovým. Aj tak tu neboli už pomerne dávno, tak prečo sa znova nepodeliť s nejakými tými inšpiráciami? :) Preto už poďme k náloži viac či menej kvalitných fotiek.


Jedna z mojich najobľúbenejších kombinácií 



A klasický olovrant aj týchto dní - studený jogurt dobre padne ;)


No a arašidové maslo s plesnivým syrom proste nemôže chýbať 


Bleskové obedy, kedy si žalúdok vehementne pýta svoje a nevydrží už ani 5 minút :D





Nuž a takto vypadá väčšina večerí: všetko pekne nakolieskované, nakocočkované, rozštvrtené.. a vzápätí zošrotované :D



..alebo mikrovlnka znova zasahuje..





Zachcelo sa mi obohatiť sacharidové raňajky bielkovinami.. tak som do kaše šupla pol odmerky proteínu :)






Müsli či granola, akokoľvek to nazvete.. už sa minula. Ale o hlade nebudem, neodolala som a využila brutálnu akciu na Bona Vita zapekané müsli - musela som si kúpiť rovno dve balenia :D ach jaj, starých závislostí sa ťažko zbavuje..

Na dnes je to všetko, milí moji, lúčim sa s vami s prianím krásneho dňa. Prázdninujte! Užívajte si! A hlavne nič neriešte! :) 



4 komentáre: